1.1.06

Tarkade inimestega on ikka tore aega viita

Aastavahetusel juhtus nii, et sai natuke nalja. Mulle on alati meeldinud tarkade inimeste seltskonnas olla, aga seekord läks kohe eriti hästi. Kõik mõttevälgatused ei jäänud meelde, paljud jäid kirja panemata, kuid mõned olulised faktid uue aasta alustuseks.

Täiesti ebaaus on see, et Eneli jutust on kõikse rohkem kirjapanekuid (ja oleks rohkem, aga ma ei taha kedagi häbistada, eks), aga see on üldjoontes tingitud sellest, et ta rääkis päris tihti. Ja see oli suurepärane, sest vastasel juhul oleks olnud vaikus. Ma ei saa aru, miks peab peol eksisteerima vaikus. Seega kui tema ei rääkinud, siis rääkisin mina, aga õnneks mulle enda säravad maailmatarkused meelde ei jäänud.

Eneli:
- Ma ei saa sauna minna, mul on meik peal.
- Võib-olla on mul natuke beibelik suhtumine ellu.
- Ma pean vetsu minema, aga ma ei viitsi.
- Ma arvan, et mul on väärtus, mis siis, et ma end vahel purju joon.
- Kell on kahekümne minuti pärast kümme. Millal me välja sekundeid lugema läheme?

Selle kõige ja palju muud võttis aga kokku täiesti suvalisel hetkel teatatud:
"Aga ma olen üldse sõnasepp!"

No selle peale ei oska midagi kosta.

Janno:
-(karjudes üle ruumi) Mul on üks TÄHTIS küsimus!!! Mis kell on?
(mismõttes nagu?!? tähtis?!?)
- On talvine pööripäev ja suvine pööripäev.
Keegi teine: Talvisel on päev 6 tundi ja suvisel on öö 6 tundi.
Janno: Aga päev on ikka 24 tundi.

Janno astub ruumi täiesti paljana.
Eneli: Et tasu häbeneda, ma olen nagunii näinud mehe uhkust!
Janno: Ei noh, see pole mingi uhkus.

Khmm...

Kats: Muidu ju juh, muidu juh, muidu juh, muidu juh, muidu juh...

Me ei saanudki teada, mida ta öelda tahtis. Aga ta ei olnud üldse purjus.

Triin:
- Minu arvates me peaksime mõtlema, mida selle lisasekundiga peale hakata.

Olli:
- Proovi seda õlut.
Keegi teine: Päris hea.
Olli: Ei ole. See on paha õlu!

Ja hetkel ma ei mäletagi, mida ma tegin kell 01:59:60 Eesti aja järgi.


Enne vana-aasta lõppu juhtus veel see, et me sulatasime üles sauna turvaandurid, nii et Falcki tehnik oli meie sõbraks ja kaaslaseks nii hetkedel, mil tundime, et olekski kedagi uut seltskonda vaja.

Ning enne seda juhtus ka see, et Mikk suutis ilma jääda talvevarustusest (ehk siis mütsist, jopest, kinnastest). Maailmas. Minu arvates oli see naljakas. Natuke. Kurb ka, aga ikkagi koomiline ka. Kui keegi näeb, siis öelge, et need on Miku omad, anna tagasi!

Uue aasta esimene tore uudis oli see, et öösel veetsime tund aega metsavahelisel teel, et lükata autot kraavist välja. Te nagunii arvate, et minu autot,aga võta näpust, ei olnud minu. Aga külm oli ka.

Ja eelmise aasta viimase auhinnana annan välja Kõige Laiema Silmaringiga Missi auhinna ja see läheb Maailma Top 50-s esinenud miss Laurale.
Juttu oli Angela Merkelist. "Elu sees pole kuulnud sellisest inimesest."
AGA
"Paris Hilton on väga huvitav persoon."

Palju õnne argipäevaks!

Üldiselt oli seal niipalju kilde, et ma soovitan netist see salvestus üles otsida. Tv.ee.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

müstika nagu venelased ütlevad oma riigi kohta, kuna paljud asjad on nagu udus, eriti saun...

saunas käiakse ikka alasti, ja mis see mhmm tähendab...? :p
aga muidu oli tore üritus...

janno