28.1.06

Ma leidsin oma korterist uue toa!

Tähendab, ma ei uskunud, et selline asi on võimalik. Aga täna leidsin oma korterist uue toa.

Nimelt on nii, et mu korter on ehitatud mingi büroo või ma ei tea mille asemele. Ja oli näha, et vannituba on hiljem sisse ehitatud. Aga vannitoast läks üks uks, mille võtit mul polnud. Eile käisin Gabriellale võtmeid nõudmas (ta saabub pühapäeval, mu korterikaaslane) ja sain kaks punti võtmeid, millest üks kokku orgunnida ja nende võtmete hulgas oli ühtlasi ka üks uus võti. Mõtlesin, et see võib olla salajase ukse oma ja katsetasin.

Ma eeldasin, et leian mingi koristustarbeid või ma ei tea, torusid täis ruumi... Aga selle asemel oli seal... Meestetualett! Kolm pissuaari (millest üks on kirja järgi katki ja kaks eraldi WCd. Ma olin alati tahtnud meesteWCs käia! :P

Igatahes on asja boonus, et seal on ka kaks korraliku lambiga peeglit, mis teeb me elu tunduvalt lihtsamaks, sest meil siiani oli ainult üks.

Asjale on seletus ka. Käisin eile küsimas, et mis mu ülemisel korrusel toimub. Seal pidavat aeg-ajalt seminare tehtama. Ma nimelt vaatan oma aknast ühtlasi sisse ka panga aknasse. Ja tõenäoliselt ongi see WC seminarikülastajatele mõeldud.

WCl on eestuba, kuhu viivad kaks ust... Minu vannitoast ja üldisest koridorist. Naabreid mul pole, aga kui peaks pidusid korraldama, on külaliste WC.

Pildid on mõeldud illustreerivaks materjaliks :)

3 kommentaari:

Kaie ütles ...

Heh, see on küll naljakas. Salaukse taga meeste WC. Kuidagi nii meile tüüpiline, eks;)

Anonüümne ütles ...

Ja nüüd, kui toakaaslane tuleb, on vääääga hea, et teil 2 eraldi peeglit ja 2 kraanikaussi, kuhu OMAD asjad äärtele panna :)

+veel 1 peegel, peegleid peaks ju ikka MITU olema ;)

Mikk ütles ...

Sellise avastuse valguses saate hakata korraldama linna suurimaid pidusid oma korteris. Ruumi WC järjekorda ei tohiks tekkida. :P

ja vahepeal veel seminaridel käivaid inimesi, kes WCsse teisest uksest sisenenud on, ehmatada.