25.1.06

Hellikute kodukeemia


Sidrunhapet siin ei müüda, selles olen üsna kindel. Vene poodi ei leidnud, aga ma arvan, et kusagil ta kindlasti on, peaks kursuse lätakatega rääkima.

Ühest poest leidsin ainult veiniäädikat, otsustasin, et sellega võib veekannu puhastamine lõppeda parimal juhul veiniga, halvimal veekeedukannuta. Algaaj kodukeemikuna otsustasin selle variandi mõneks ajaks kõrvale jätta. Teisest poest leidsin lausa 3 äädikat. Hellikutel muidugi 30% äädikat ei ole, vaid ainult 7% ja 8%. Kuna 7ne maksis palju vähem. Täpsemalt €0.32, siis see läks kaubaks. Nüüd on teada, et kui 30% äädikat on mul kannu puhastamiseks läinud tavaliselt väike sops, siis 7%st läks... sops alla 1 liitri. Aega läks aga asja sai ma ütlen. Nüüd on mul veekeedukann, mille koguhind oli €5.32. Not bad.

Muidu sajab siin vihma, kuigi hommikul oli isegi härmatis. Vihm ja rattasõit ei paku maksimaalset naudingut, kuid saab hakkama.

Kusjuures eile oli nii tegevusrohke päev. Kui tavaliselt pean ma tegema täpselt 1 asja ehk siis vedama end pool 9ks keelekursusele, siis eile kadus seegi osa. Tore küll, terve päeva mitte midagi teha on raske, endale tegevuse väljamõtlemine ka raske. Esmaspäeval püüdsin seda ennetada ning käia raamatukogus, aga mingil seletamatul põhjusel satun ma alati nende otsa, kes ei spreeki engelsit. Mu keeleoskus jäi nõrgaks arusaamaks, mida nad kõike mult tahavad.

Nii veetsingi esimese poole päevast nii kasulikult kui see on võimalik: magades. Ja teises pooles pesin üle väga pika aja käsitsi sokke. Pesumasin on jäädavalt puuduvate nimekirjas. Tal parem olgu töövõimetusleht ette näidata.

Kommentaare ei ole: