16.1.06

Ik ben Triin en ik kom uit Estland.


Ik woon in Gent, meen normaal woon ik in Tartu.

T2na oli mul esimene hollandi keele tund... Nagu n2ha on hollandi keel nagu saksa keel, v2ikeste erinevustega.

Hetkel istun j2lle norrakate juures ja kasutan nende arvutit ja nende netti :P Minu nett v6ib saabuda kolmap2eval, aga iial ei tea. S6ime just j2lle, homme kokkan vist mina... Kaks 6htut on nemad kokanud... Itaallane ytles, et ta on ka seltskondlik j2rgmisel n2dalal ja hakkab kokkama. See on positiivne, et saab sooja toitu :)

Homne plaan on rentida ratas, saada sportimiskaart (ja kolmap2eval l2hme plaani j2rgi sulgpalli m2ngima :D) Sportlikuks tuleb hakata.

Mul oli toas selline probleem, et polnud kappe ega midagi, aga t2na avastasin, et siin t88tab yks t88mees ja tal on kaks salakambrit minu korteri juures ja seal on igast toredaid asju... Nii hankisin endale sahtliposti (mis t2hendab, et tegelikult ma ei peakski hakkama riiulit ehitama, aga ma vist ikka... huvi p2rast...) ja ka paberihoidja (v6i ma ei tea kuidas neid nimetatakse, plastmassist ja laua peal, dokumendid k2ivad sisse). Eniveis, sellega hoidsin kokku v2h 6 eurot. Palju 6nne mulle! Saab 2 korda syya, 2 ja pool isegi. Igatahes t6estab see, et vahepeal tasub igale poole ronida.

Hollandi keele tunnid on nyyd ainsad asjad, mis toimuvad. See t2hendab, et hommik kuni kella 12ni on sisustatud, aga p2rast seda on h6kk... Lakkevahtimine (sellest ka plaan ise riiul ehitada pappkastidest, et oleks midagi teha...).

T2na sain j2lle 4 pappkasti juurde, samasuured k6ik. Nyyd on mul 7 pappkasti kokku, sel n2dalal hakkan ehitama. Lisaks sellele leidsin odava poe isegi Eesti m6istes, kust ostsin k88ki 50 eurosendised pajalapid ning sama kallid k66gik2ter2rikud. Muidu ikka paar eurot. Kusjuures v2ga ilusad rohelised ka. Nunnu.

Aga l2hen nyyd aitan norrakate ISKU riiuleid kokku panna.

Mu belgia mobiilinumber: +32 485 648 655 (see oli aeg-ajalt blodnidile, aga tublile ja kallile Kaiele)

Ja aadress (jah, ma leidsin oma postkasti yles!!!):
minu nimi :D
Kouter 24
B-9000 Gent
BELGIUM


Ja muideks, mul on kokku 3 n2dalat vaheaega. V6ib graafikut uurida. Kuuleb-n2eb.

Kommentaare ei ole: