17.1.06

Vihma sajab, kõik ujub...


Täna algas tõenäoliselt Belgia talv, eile tegelikult. Sajab.Vihma. Selle positiivne külg on see, et on üsna soe. Kurjad keeled räägivad muidugi, et soojast saab tuuline külm. Selleks ma valmis pole. Talveriided jätsin koju.

Sain lõpuks ka oma üliõpilaspileti. Tegelikult sain selle eile, aga siis oli mu perekonnanimi Vispanuu ja kuna ma ei tahtnud olla "kalaroog+uu", siis ajasin selle korda.

Midagi väga naljakat pole juhtunud. Kui välja arvata see, et täna hommikul küsis David (hispaanlane, kes istub mu kõrval hollandikeele klassis): "Triin, miks sa täna nii tõsine oled?" Vastasin, et hakkan hiljem naljakaks. Ju ma olin eile lõbus. Aga ma sain eile öösel ka paremini magada.

Mul on ka old school ratas :) Linnaratas, peenikeste kummidega, üks norrakas juba kukkus. Trammirööpad on me vaenlased.

Ja loomulikult tegime ka täna norrakatega õhtusööki.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Teil on Belgia talv, meil päris Eesti oma:P Nimelt, täna oli -23 kraadi ja lähipäevadeks lubatakse -30. Mina ausalt öeldes väldin igasugust väljaminemist.

Aga muidu on hea, et sa ratta said. Ole siis ikka ettevaatlik, mind Hollandis tahtsid kõik alla ajada!