27.4.07

Mõistus tule koju!

Ma muud ei ütle, kui et igasugustele provotsioonidele (sh Hirvepargi-üleskutsele) allumine on lauslollus ja annaks keegi kõigile jõudu tulla mõistusele ning säilitada hoolimata kõigest rahu.Kurb on.

Loodan, et tüüpidel, kes eile märatsesid, on täna kapitaalne pohmakas ja need, kes seda ei teinud, saavad aru, et see kõik on lihtsalt nii häbiväärne, et õudne hakkab. Enne rahvustevahelise sõja algatamist võiks mõelda.

Ja siis ma soovin veel ühele inimesele jõudu hakkama saada. Tema professionaalsus pannakse proovile ja ma tean, et ta saab hakkama.

Lääne meedia jäi olukorda kajastades üsna neutraalseks või võiks isegi öelda, et Eesti-poolele kallutatuks. Vähemalt veel öösel. Hetkel ei taha enam lugeda. Vene meediast ma ei räägiks. Lugege Jaanuse Piirsalu blogist.

Lääne meedia kajastusele aitab kindlasti kaasa Venemaa tüli USA ja ELiga praegu, seega võime mõneti õnne tänada, et meie sündmustega paralleelselt suutis V teises osas oma kaarte maha mängida, mis teeb praeguse meelsuse pigem Vene riigi vastaseks ning seega Vene meedia usutavuse küsitavaks. Loomulikult oleks parem olnud, kui sündmusi poleks olnud, aga üldiselt võiks olla olukord veel hullem.

Sõbrad põgenevad Tallinnast. Olen nõus kõiki vastu võtma.

Vend teeb täna ühiskonnaõpetuse riigieksamit. Ei saa mitte mainimata jätta, et päeva valik on geniaalne.

Kommentaare ei ole: