17.4.07

Minu telekava

Telekast vaatan ma ainult neid seriaale, kus on kenad mehed. Ja siis ühte, kus on palju naiste võimu, et oma meestevaatamisest tekkinud tibilikkust tasakaalustada. Ja siis ühte, kus on palju sarkasmi ja irooniat, et mul see meelest ei läheks.

Nojah, meeste pärast telerivaatamine võib tunduda veidi veider, aga teleka vahtimine on nagunii mõttetu tegevus... Sellegipoolest soovin aeg-ajalt sellega pingeid maandada (sest ma ei ole veel leidnud kedagi, kes tahaks minuga frisby taldrikut käia lennutamas). Noh ja siis ma olen selgeks teinud, et vaatan kenasid mehi, silm puhkab ja puha...

Vanasti vaatasin ma Aliast. Michael Vartani pärast.
Siis vaatasin ja endiselt vaatan Las Vegast. Josh Duhamel.
Ameerika supermodellide lõpposa. Nigel Barker.
Ahjaa Losti-mees meeldis mulle ka, aga see seriaal ise ajas mind nii närvi, pole suuremat venimist näinud... Kes ta nüüd oligi... Matthew Fox! (okei, guugeldasin, ei tulnud niisama meelde)

Silmal on hea. Mingeid fantaasiaid pole. Nad on veidi liiga vanad ka. Aga üldiselt.

Siis ma aeg-ajalt vaatan, kuidas naised Austraalias talu peavad. Ja siis ma mõtlen, et peaks ka hakkama talu pidama, aga see vist päris ei lähe mu loomusega kokku. Pole piisavalt romantiline ja rahulik inimene ka, et kusagil mittekellegimaal hobuseid kasvatada. Siiski ma austan kõiki, kes seda teha suudavad. Viimasel ajal ma vaatan seda vähem, sest lugesin ploti mitu hooaega ette ja üldse pole huvitav ;)

Sarkasmi ja iroonia osa on muidugi Dr House. Kui see seep oleks jooksnud ajal, mil bioloogia ei olnud mu lemmikaine, siis ma kindlasti oleks püüdnud seda muuta ja hakanud arstiks õppima. See tähendaks, et ma peaks ülikoolis käima veel vähemalt kuus aastat. Seega mõneti oli hea. Samas ma nõustun nendega, kelle arvates loveline'i sissetoomine oli ebaõnnestunud värk. Püüd müüa seriaali neile, kellele see mõeldud pole. Neile, kellel peab olema alati happy ending ja amore. No hea küll, näitasite, et House on ka inimene, aga me teadsime seda niigi. Enamik naisi on kokku puutunud meestega, kes väljaspoolt paistavad oi kui mitte haavatavad, aga seestpoolt on nad nagu me kõik - veidi kiiksuga :)

Aga tegelikult ma võin päevad läbi ka teleka ees istuda kui parasjagu selline tuju on. Paari aasta eest tegin laupäeva, kus vaatasin saksa pealt järjest Bollywoodi filme. Aga üldiselt on jäänud telerivaatamist vähemaks, sest ma ei viitsi end teise tuppa vedada... ja kenasid mehi on ka teleris vähe. Käin parem tänaval.

2 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Mmmmm...Nigel Barker


Aga mis puutub seriaali müümist neile, kellele see mõeldud pole, siis vaata Reformierakonda, kes müüs ennast neile, kellele mõeldud pole ja nüüd võitu maitseb :)



Mariliis, tuntud Reformi vihkaja

Triin ütles ...

Nõustun, tegid Dr House'i järgi.