10.4.07

Ilusad asjad

Eile sain kokku kolm postkaarti!

Mu üllatus oli äärmiselt suur, sest oodata oskasin ma neist vaid ühte (üks sõbranna oli hiljuti reisil). Teised kaks kaarti olid mu headelt sõpradelt mu teisest elust (loe: Iiri-Belgia elust). Lihtsalt niisama, et mulle teada anda, et nad hoolivad. Teate, see on ikka hea tunne, teada, et kusagil on kuskil keegi... :)


Ja täna tegin intervjuu poisiga, kes oma 16 eluea kohta rääkis ikka hämmastavalt tarka juttu. Üks tema mõtetest, mida kõik võiksid järgida oli, et ta naudib oma tööd, sest see fiiling on nii õige ja raha pärast noorena tööd tegema ei peaks, küll jõuab hiljem.

Siis ma mõtlesin, kas ma teen tööd raha pärast. Teen, aga seda selleks, et ma saaks nautida reisimist ja see on seda väärt. Neid nädalavahetusi.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Ma sain ka su postkaardi lõpuks kätte. Tegelikult juba õige mitu päeva tagasi. Aitäh!