14.4.07

10. klass ja mina

Lisaks töötamisele juhtus täna veel nii mõndagi põnevat:
- sain aru, et ma ikkagi tunnen oma venda kui ennustasin ta kirjandi teemavaliku õigesti;
- suudan kolmandat päeva järjest asju sorteerida.

Eile õhtul arvasin, et kõik paberid on sorteeritud, kuid täna leidsin veel ühe kultuurikihi ja sealt tuli geniaalseid leide:

- Tartu Ülikooli psühholoogia osakonna poolt läbiviidud testide tulemusleht: Isiksuse, enesehinnangu ja vaimse võimekuse testide tulemusleht, sügis 2001;

- klassikirjandi teemal: Miks ma viitsin õppida? (hetkel võiksin kirjutada romaani, miks ma ei viitsi).

Testitulemused toona:

Neurootilisus - rahulik, pingevaba, vastupidav, turvaline, enesega rahulolev, oma tundeid vaoshoidev. Pingelistes olukordades suudad otsida lahendust ega "kaota pead".
(Tuletan seda endale meelde järgmine kord kui kellegi peale karjun...no ei... elu on tunnistanud mu üsna neurootiliseks.)

Ekstravertsus - seltsiv, jutukas, naljaarmastaja, südamlik, optimistlik. Sulle ei valmista raskusi teiste inimeste juhtimine, seiklemine ja uute suhete loomine. (Jah, aga aastad on lisanud vajaduse üksi ka olla.)

Avatus - uudishimulik, laiade huvidega, originaalne ja rikkaliku kujutlusvõimega. Lähed meelsasti kaasa kõige uue ja huvipakkuvaga. (Rikkalik kujutlusvõime on mul kindlasti, muus osas mnjaa..)

Sotsiaalsus - kaastundlik, heasüdamlik, abivalmis, andestav, mõnikord isegi kergeusklik. Oled inimene, kes on valmis teisi siiralt ja omakasupüüdmatult aitama.
(Algklassidest peale olin mina see, kellelt laenati tintekat, pliiatsit, joonlauda ja joonistuspaberit. Mõnikord jäin ise ilma, kaheksandas otsustasin, et nii see enam kesta ei saa, et jagajale jäävad ainult näpud. Muutumine võttis veel mõned aastad ja nüüd võin inimesed pikalt saata, kui olen kuri. Kergeusklik pole kunagi olnud.)

Meelekindlus - usin, distsiplineeritud, hoolikas, korralik, edasipüüdlik. Sul on kindlad sihid oma elus, mille poole püüdled. (Naerupahvakas.)

Enesehinnang - kõrge. Keskmiselt oluliselt kõrgema enesehinnanguga inimesena oled Sa tõenäoliselt endaga rahul ning meeldid enesele sellisena, nagu Sa oled. Teiste vastanutega võrreldes võib Sind pidada rõõmsameelse ellusuhtumisega inimeseks, kellele ei valmista suhtlemine erilisi raskusi. Ilmselt tunned, et oled vajalik ja lugupeetud inimene. Sinu vastuste põhjal võib järeldada, et oled emotsionaalselt tasakaalukas ja säilitad rahu ka pingelistes olukordades. (Naer jätkub.)

Vaimsete võimete testis kogusid Sa kokku 59 punkti 60 võimalikust. See tulemus on võrreldes Sinu eakaaslastega teistes Eesti koolides: kõrge.

Selline egoboost! Täiesti tasuta.

Minu arvates võiks alma mater korraldada korduvuuringu samas seltskonnas kuus aastat hiljem.

Lõpetaksin väljavõttega klassikirjandist:

Ma ei mõista neid, kes pärast põhikooli oma haridusteed ei jätka, põhjuseks laiskus ja viitsimatus. Mina küll viitsin, sest õppida on tegelikult huvitav. Näiteks pärast ühte perioodi kunstiajalugu ma kohe tundsin, et sain targemaks ning see mind õppima motiveeribki. On hästi mõnus, kui märkad, et tead natukenegi rohkem kui varem.

Ja sama kirjandi lõpp:
Õppida viitsin uute teadmiste pärast, sest ilma nendeta oleks palju igavam ning võib-olla lausa võimatu elada.

Panen ansipit ja teatan: no tule taevas appi!

4 kommentaari:

Kaie ütles ...

Oi nii palju mälestusi ja emotsioone...

1. Millest su vend siis kirjutas?

2. Ma pidin ka kohe selle sama testi üles otsima. Kuna mu paberid on sorteeritud, siis see võttis kuskil minuti:) Aga kuna nende siin väljatoomine läheb pikaks, siis kirjutan nad hoopis oma blogisse. Lühikommentaarina, et kui sinu vastused kippusid vist kõikidel juhtudel äärmustesse, siis minul oli vastupidiselt enamasti keskmine tulemus. Vaimse võimekuse testis sain ka 59 punkti:)

3. Kas sa tõesti pärast esimest semestrit kunstiajalugu Beieriga kirjutasid sellise kirjandi;)))

Triin ütles ...

Ma olin nii armsalt naiivne :)

Aga, mis Beierisse puutub, siis targemaks ju sai :)

Kaie ütles ...

Mul jäi kahjuks või õnneks Beieri legendaarsus kogemata. See eest oli meil hoopis heavy metal, mis minusse siiamaani kestva armastuse kunsti vastu on süstinud:)

Anonüümne ütles ...

Sul on siin nii huvitavad jutud, kas võib mõned lahedamad lood enda blogi kopeerida minu meil on biribiri@hot.ee