12.4.07

Kaduneljapäev

Tänase kaduneljapäeva puhul otsustasin koristada. Korralikult. Ehk siis läbi vaadata kõik need paberid, mida olen kuue aasta jooksul alles hoidnud. Tuba näeb hetkel välja küll tunduvalt koledam kui enne, aga vähemalt on põnev.



Leiud:
- Lermontovi "Mõtisklus" - mu keskaaja lemmikluuletus;
- klassivend René kiri sõjaväest;
- gümnaasiumi lõpetamise pildid;
- Bulgaaria reisi pildid;
- ladina keele konspekt (sh "Aisakellade" laul ladina keeles ja "Rudolf" ka);
- Kadri hispaania keele konspekt, mille ma pidin tagastama ilmselt neli aastat tagasi;
- Vahuri majanduse konspekt;
- riigieksamikirjand 2004 teemad (neid lugedes tuli meelde küll, mis teemal kirjutasin "Inimene on rohkem oma aja kui oma isa nägu")
- lõpmatuseni matemaatika ja inglise keele kontrolltöid ning konspekte;
- lühiessee teemal "Death by Tourism" (selle ma ilmselt panen siia kirja);
- Bob Marley CD-d;
- päevikud Saksamaal elamise ja Šveitsis viibimise ajast;
- merineitsi liba-Barbie, kelle rindade katmiseks olen kasutanud valget teipi, ei mäleta miks;
- postkaardid ning kirjad New Yorgist Eestini;
- oma vanu artikleid;
- laevade pommitamiseks mõeldud paberid (kohe valmis trükitud);
- ja paljupalju muud...

Paberi sorteerin prügikasti eraldi. Probleem on läikepaberiga.

Ootan huviga seda kui hakkan pilte sorteerima...

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Sellest ma küll aru ei saa, miks su Deutschmobil Tartus on;)

Triin ütles ...

See pole ainus müstika. Mul on siin ka 7. klassi matemaatika vihikud :)