2.1.08

MSNi aastalimiit sai täis

Jah, teine päev, aga näed, kuidas läks...

Kuna ma olen nõrk inimene ja üldiselt on mul töötegemiseks raske motivatsiooni leida (eriti kui selle asemel võib näiteks unistada mõnest järgmisest reisist), siis otsustasin avada arvuti control paneli ning MSNi ära kustutada. Kõige põnevam osa seejuures oli, et süsteem andis kasutamise hulgaks: rarely ("Rarely" - The program is rarely or never run). Ma ei tea, kui tihti seda kasutama peaks, kui minu kasutamistihedus on "rarely", ausalt. Müstika.

Minu hüpotees on, et kuu ajaga, mil pean eemal olema, harjun ära ning ei tahagi enam. Hüpoteesi tõestuseks viin läbi eksperimendi, mille tulemused avalikustan 1. veebruaril 2008. Ma olen kindel, et sellest kannataks kirjutada bakatöö.

Võib tekkida oht, et nii jääb aega päris eluks... Aga tegelikult on kõik veel kontrolli all. Skype on alles. Orkut ka :P

"Kui suitsetamist maha jätta ei saa, sest ei suitseta, tuleb loobuda millestki muust."
Rahvatarkus, Lõuna-Eesti

3 kommentaari:

Kaie ütles ...

Mul polnud sügisel üle 4 nädala võimalus kasutada MSNi, sest Internetti lihtsalt polnud. Esialgu tõesti polnud ka pärastpoole kuigi tihti MSNs, kuid taaskohanemine toimus kiiresti.

Marjakas ütles ...

Oi, ilma msnita ma küll jääda ei tahaks. Orkutist käis võõrutus ikka uskumatult lihtsalt mul, msniga läheks aga raskeks. Ja mis siis järgmiseks? Võõrdud blogist? Tegelt pole ju msn nagu suitsetamine ega midagi, hea ohutu värk...

Triin ütles ...

Esialgne katse ju ainult kerged kuu aega... Pärast seda vaatame seda asja... Hetkel tuleb tegeleda tähtsamate asjadega :) Ja karta on, et blogin rohkem :D