9.1.08

Olen 70-aastane vanamees

Igatahes võib nii tunduda. Köhin nagu üks. Asi on nii tõsine, et
a) ma jätsin ära teatrisse mineku;
b) ma lasin endale tuua köhasiirupit ja sinepiplaastreid;
c) ma kasutasin neid! (sic!)

Ja kui sa istud terve päeva toas, oodates ühte olulist meili (juba 24 h), vaadates netist erinevaid seriaale, sest muuks ei ole jaksu (olles enda üle uhke, et Starmani arvutipoiss su Wifi ruutori lõpuks tööle sai... "Restardi ma juba tegin. Seega olen ma blond või on see ruutor hulluks läinud?"), köhides endal kõrvakuulmise ära, juues nii mitu liitrit meevett, et sa lõpetasid 3. liitri juures lugemise ja toitudes vaid küüslaugust, siis ei ole imestada, et kell 23:04 ilmuvad iga toa ukseavale kolm blondi naist, kelle iga lause sisaldab fraasi "ei viitsi". Mul tuleb meelde, et on sessiaeg (neil! võidurõõm on magus) ja jällegi see tähtis e-mail, mida endiselt ei ole.

Homseks salsa-tunniks võiks küll terve olla. Kaua võib? Kas ma ikka mainisin, et olen täiesti terve ja see haigus on tegelikult õudukas, millest hiljemalt homme hommikul ärkan.

Tänase päeva märkideks jäävad:
"Bad kisser is non-negotiable."
"I'm a try-sexual. I try anything once."
Rob Lowe
Tim Daly
Dave Annable
"We're so over, we need a new word for 'over'."

6 kommentaari:

Kaie ütles ...

Ja msn on asendunud blogimisega:D Eiei, mina ei kurda, täitsa tore on blogisid lugeda. Head paranemist, et salsa tunniks ikka terve oleksid!

Anonüümne ütles ...

Rob Lowe, mu kallis Triin. Ja see Carrie lause...see on hulluksajavalt super. Mulle kulus ka kohe ajju.Parane, mu sinivereline- ja muidu samal lainel tüdrik.Keegi siin Lissabonis igatseb.Köhh-köhh.D.ps.Kompass on saatnud uudiseid.

Anonüümne ütles ...

miks ei ole minu kodutoidu üleskutset edastatud? sa ju ei saa mind aidata, kui sa viibid vastuvõttudel ja oled muidu ilus.

Triin ütles ...

Ma ei ole ju kirjutanud pärast seda! Daa... ja no kõigele lisaks ei taha ma sind jagada. Punkt.

Triin ütles ...

Kaie... tegelikult ei ole... kunagi ammu ma ju ka blogisin ikka korra päevas :) Lihtsalt taastan.

Dea, mu sinivereliste seas hängija... sa oled kohe ju Eestis ja kompassist ohutus kauguses. Pead kirjutama mulle kompu (:P) geniaalsustest, raamatu eesmärgil, mäletad ikka?

Ja Kreet. Ikka aitan. Järgmisel nädalal on juba esimene dinee...

Kaie ütles ...

Ega selles polegi midagi halba:) Minu suhtlus eestlastega piirdubki a) sõprade blogide lugemisega; b) oma blogi kirjutamisega; c) vanematega helistamisega. Nii et keep on going!