30.1.08

Läks nii nagu alati...

Suurepäraselt. Aga see ei tõesta midagi peale selle, et viimase minuti korral on aju võimeline genereerima väga suurel hulgal udu. Selle õppisin varakult selgeks, ülikool kinnitab mu veendumust. Ma olen rõõmus, aga samas pettunud. Oleks ju võinud seekord tulla: "Ära jäta asju viimasele minutile!" Ei tulnud. Pean uuesti proovima. Aitäh kaasaelajatele ja jõudu kaasvõitlejatele.

Mõned rahvatarkused (mõnda ikka järgin ;)):
- Tänaseid toimetusi ära viska homse, vaid ülehomse varna – saad 2 vaba päeva!
- Koristamine on prahi ebavõrdne levitamine.
- Paradiisis on hea kliima, põrgus aga head kaaslased.
-
Kes vara tõuseb, see töökohast kaugel elab.

Tänaseks aitab. Teinekord jälle.

5 kommentaari:

Deusa ütles ...

Minust on saanud teie fännklaabi ja kisakoori juhataja.Tänasest.Vatnii.Respekt.Kaabukergitus.Karvased pallid käes fiuhhfauhh - I give You a T-a R- an I and and I and a N! TRIIIIIN!

Triin ütles ...

Sa oled nii kaugel! :* (nutthalapisarad) Aga hoia mu lippu kõrgel ;)

Ja jään ootama postitusi. Jajaa. Kompassiteemalisi eluarutusi näiteks. Portugali keeles ei tahaks, ma ju ei oska. Tõlgin jälle kummaliselt.

Kadri Kirst ütles ...

shampuselt lennaku kork!

keegi ei noomi neid, kelle aju on viimasel minutil v6imalik produtseerima sisu, mis on kas geniaalne v6i t2iesti ebam6istluslik (sest keegi pole v6imeline erisatama kumb ta on), nad teevad seda ise.

Seega, konnagr2ttjuleissjons!!!

Helin ütles ...

couldn't agree more - viimasel hetkel tehtud asjad on millegipärast kõige paremad ja geniaalsemad. tore, et valmis said! nüüd ainult see kõige-kõigem valmis kirjutada. a ma pakun, et hetkel ei suuda miski sind motiveerida lähinädalatel seminaritööd uuesti vaatama ja seda edasi arendama. enne kui lihtsalt ON VAJA seda jälle teha. aga viimase-hetke strateegia on hea strateegia. kui seda on korduvalt testitud ja asi töötab, pole mõtet seda ometi muutma hakata :)

Triin ütles ...

Ma ise olen ka seda meelt, aga igal juhul katsetan varem alustamist. Vaatame, kuidas läheb ;) Eks ma hoian teid kaugeil mail kursis sellega :) Oeh, tegelt tahaks teid näha. Kõiki, eranditult.