25.1.08

Aasta siis oli 2001.

Ma lohutan end sellega, et olin 15.

Leidsin koha, kus on kirjas terve hunnik mu smsse 2000. ja 2001. aastast.

Stiilinäide:
"mdx sry et ehmatasin eile...irw,aga noh eelnevaid asju arvestades polnd midagi muud mõelda.kuigi ma ju ütlesin et meibii,ok head libisemist!"

"noniii...nüüd on aktiivne suhtlusring avatud...tead ma mõtlesin et lasex maha ennast, must masendus oli, aga jätan homse peale... ;)))"


Jah, kass käis ka siis peal. Muhahhaa.

Ühtlasi olen selgelt olnud armunud mingisse Erkisse :S Hetkel pole ausalt õrna aimugi, kes see olla võis :D Mitte vähimatki. Äkki keegi teine teab. Olen vist ebameeldivad seigad oma elust kustutanud.

"nii...ma uued musid saadan, neeed ülikuumad,nii et ei tohix ära külmuda... :))) ex... :************* igax juhux ette ka,omme äkki külm....;)"

Mis ma öelda oskan? Tule taevas appi? Jah, ka mina olen olnud kapitaalne tropp. Ehm, vabandust, pubekas.

Jätan need vist alles. Kuigi ligi sada juba kustutasin, aga neid on veel. Paarsada.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hehee. Vat see mulle meeldib. Stiil siis. Enesele tuha pähe raputamine, läbi iroonia ja sarkasmi prisma.Võimas.Ma parem oma selleaegseid grafomaanilisi katsetusi smsi-maailmas ei meenuta.Pilt sama piinlik.

Kaie ütles ...

;D

Egert ütles ...

Hehe...eks paljud oled "noorest peast" seda reidikeelt kasutanud. Ma olen näinud ka oma vanud asju ja ikka hirm tuleb peale. Õnneks see on minevik ja keegi teine seda enam teada ei saa...kui just foorumitest ei loeta :P