25.1.08

Halloo, kus te mõistus on?

Selleks, et kursis olla suurimate mõnitustega, ei pea enam lugema I&I blogi. Piisab ka Eesti Ekspressist...

Vändra Aveli persoonilugu

Kui te olete selle läbi lugenud (ilmtingimata koos Barbi Pilvre kommentaariga, see oli isegi värskendav), siis mõelge korraks, kas Eesti suurim nädalaleht peaks langema nii madalale, et sõna otseses mõttes mõnitama noort tüdrukut, kes selgelt ei tea, et ajakirjanikud ei ole inglid. Mina näiteks üldse ei tea, mis on neiu fenomen või kust ta tuli (FHMst??? artikli järgi arvan), aga vabandage, ta on selgelt naiivne. Miks peab teda mõnitama? Ära kasutama? Kuigi ma saan aru ajakirjanikest, kelle sarkasm ja irooniameel lähevad teda kuuldes lakke. Juhtusin minagi nägema telerist juttu sellest, kuidas Aveli tahtis mehele minna. Meeski oli seal (kusjuures nägi täitsa hea välja). Ja jutt oli... OIOIOI. Kratsisin pead ja hämmeldusin.

Jah, temasuguseid on ennegi olnud... meenutagem Teist Arnoldit (kes aeg-ajalt endiselt pressiteateid saadab) või seda Push Upi lauljannat... Mõne kuu pärast on meil uued staarid ja mõnitamisalused. Kurb. Seni säratakse ühe või teise lollikese säras, muust rääkida ei ole ja olgem ausad, see ei müü ka.

Praeguseks oli EE lool 121 kommentaari. Ma pole seal juba ammu niipalju kommentaare näinud. Reklaamiraha tuleb, eetika tuleb jätta teistele.

2 kommentaari:

Marjakas ütles ...

Noo, kommentaare peab ka lugema, ma loodan, et sa ka lugesid. Seal juhatati mugavalt kätte ka neiu rate konto, lingiti mingit pildisessiooni, mis oli ka ilmselgelt lausa alandav. Neiukesele olid kõlarid tisside peale pandud, niimoodi tagurpidi. Oi kui jälk. Aga artikkel ise oli ka ikka omaette šedööver :D Ma tean, et selliste vastuste saamiseks tuleb vastavaid küsimusi küsida. Kui minult mõni ajakirjanik selliseid küsimusi küsiks, saadaks ma ta perse ja jätaks inteka pooleli. Aga jah, mis teha, igaüks ei tule selle peale vist?

Triin ütles ...

Ajakirjanik Madis Jürgen on proff, teab, mida teeb. Aga vot enam mulle ei meeldi, mida ta teeb. Ega selle peale ei ole muud öelda: õpime, tasapidi õpime. Kusagil olevat juba tema isa kommentaar, kes arvas, et tütar karastub vms... Segane lugu.