12.1.08

Salsa...

Olen ammu tahtnud salsat õppida.

Nüüd jooksid juhused nii kokku, et kõigepealt avati Tartus salsakursus ja lisaks leidsin tantsupartneri (või leidis tema minu, kes seda teab), kellel on olemas asi nimega rütmitunnetus. Selleta tantsimine on ikka keerukas. Eriti salsat. Me peame veel hoogsalt harjutama, aga lõpuks tantsime nagu ässad (see on meil kokku lepitud, mina nõustusin :P).

Kuna hetkel ma ei saa Bloggeriga piisavalt läbi, et teile video panna, siis vaadake siit.

Aga seltskond tõotab tulla kirev ja neljapäevaõhtud põnevad.

Lisaks töötas vana hea ravi ka köha vastu: peksa end kodust välja ja hakka elama.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Minu meelest on ka salsa lahe. Berliinis toimuvad laupäeva õhtuti salsa peod ja Humboldtis on salsa tunnid. Ma sain ka partneri, kes mulle ülerahvastatud klassi isegi koha sai, aga sinna see tol hetkel jäi. Järgmisel semestril proovin male, ujumise, ratsutamise, massaaži ja tennise kõrval uuesti:P