1.2.08

Kust leida motivatsiooni?

Seoses edasise elukorraldusega peaks veebruarikuus hakkama saama 1,5 bakaga. Iseenesest teostatav, arvestades, et seminaritööks kulus kokku paar päeva (ok üks ööpäev andis tugevaima panuse). AGA.

Kuidas end motiveerida enne "viimast minutit"?

Ratsionaalne mõtlemine on mul korras ning annan endale aru, et see oleks kõige targem mõte. Samas ei ole õppimise puhul ratsionaalsus alati aidanud. Tähendab, see ei ole kunagi aidanud. Enne viimast hetke. Ja antud juhul oleks viimane hetk nii 10. mai kanti. Mitte ei taha selle ajani närvitseda. Õnneks on mu ümber inimesed, kes suudavad mind ka närvilistel hetkedel välja kannatada... Kahtlustan, et nendegi oskustel ja tahtmisel on piirid, mida ma ületada ei tahaks.

Seega, kõik motivatsiooniideed on teretulnud. Vastasel juhul veedan veebruari blogides. Ja teate. Teemad on juba praegu otsas, nii et seda te vaevalt tahaksite ;)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hah, see on küll aasta küsimus. palju ämbrisseastumisi jääks ära, kui ainult iseennast motiveerida oskaks.
mina olen üritanud endale vahekuupäevi paika panna. et näiteks selleks ja selleks ajaks PEAB olema see peatükk tehtud, või muidu! ja alati võib lasta sõpradel-tuttavatel-sugulastel ennast tagant torkida. eeäää... rohkem ma ei tea. blogi parem :D

Kreet ütles ...

kuule, teeks äkki eksami?

Anonüümne ütles ...

vastuseks Sinu küsimusele - mnjah, mu huvi blogide vastu on omajagu langenud viimasel ajal. aga ehk siiski ajutiselt. :)
ja enda motiveerimisest... noh, selle liiga vara valmis tegemisega on ju see häda, et siis võib tulla isu tööd lõputult lihvida... või jääda liiga palju aega mõelda: ei, nii ikka ei ole hea. aga kujutluspilt rahulikust ja pingevabast elust teadmisega, et baktöö on valmis, võiks samas motiveerida? ma küll mõtlen, et kohe hakkan tegutsema. kohe järgmisel nädalal. võib-olla. :)

Triin ütles ...

:D Ma hakkasin tegutsema. See on juba kõva samm edasi. Kirjutasin kaks sõna. Aga asi seegi. Võib-olla teen tiitellehe.

Eksamit ma ei tee. Kui vähegi saab teisiti.

Ja vahekuupäevad töötavad mul ainult siis, kui reaalselt keegi ootab mu asja selleks ajaks. Peab juhendajaga diili tegema.