4.6.07

Töötamine ja pidutsemine

Tähendab.

Kui mu sõpradelt küsida, kuidas T peol on, siis umbes kuuenda lausena tuleks "Ta ei joo." Kuna mul on uus puberteet, siis peavad nad oma pilti minust muutma, sest viimase poole aasta jooksul on kõik peod, millele ma pole autovõtmeid kaasa võtnud, muutunud pööraseks. Varem olid peod ainult pöörased, aga nüüd on nad pöörased ja alkoholiga. Ning ma ei saa aru, miks, sest:
a) mulle maitsevad alkoholivabad joogid palju rohkem kui alkoholiga (v.a. hästi tehtud Caipirinha);
b) ma suudan ka ilma olla suurepärases tujus;
c) alkos on rohkem kaloreid.

Ühtlasi olen täheldanud, et hommikuni pidutsemine väsitab mind nii meeletult, et peaksin selle hobi maha jätma. Vanadus?

Pidutsemisele vastandubki töötegemine, mis selle all kipub viimasel ajal kannatama. Varem ei olnud mingi probleem pidutseda, magada 2h ja olla ülejäänud aja asjalik. Nüüd. 8h pidutsemist võtab ära terve järgmise päeva (kuid mu ema võib siinjuures tunnistada, et suutsin seda ette näha). Sellegipoolest tahaks olla asjalik. Püüan siis ööga päeval tegemata töö tasa teha.

Kusjuures, viimasel ajal panevad mind mõtlema järgnevad küsimused:
- kui palju tööd peaks üks inimene tegema?
- kui palju peaks riskima?
- kas "kõik loksub ise paika" kestab igavesti?
- kas see, kui keegi peab sind professionaaliks, teeb su professionaaliks?
- kas "Õiguste alustes" ei peaks rohkem keskenduma tööõigusele, võlaõigusele, varaga seotud küsimustele jms, mis ka reaalselt on vajalikud või peaks inimene end selles osas ise harima?
- kas parem on töötada Tallinnas või Tartus?
- kas ma olen veel piisavalt noor, et teha tööd, mis mulle meeldib või peaksin juba olema arukas ja tegema tööd, sest peab?
- kust tulevad head ideed?
- kuidas õppida mõtlema?
- kas MA on vajalik või saab ka ilma? (Ja kui on vajalik, siis mis alal? Ah, see MA teema tegelt väsitab mind. Ma vist pooldan siiski seda, et kui ma ei tea, siis ei tee esialgu.)
- kuidas kirjutada CV-le konfidentsiaalseid asju?
- kas asjade ainult raha pärast tegemine on luuseritele?

Ma nimelt olen alati arvanud, et töötamine peab olema lõbus ja ei tohiks olla mõttetu. Teate küll need lõputud ühe ööga vehitud kodutööd - töö ei peaks selline olema. Teiseks olen ma alati arvanud, et töö peab olema paindlik. 8st 17ni pole üldse minu rida. Kolmandaks peaks töö eest saama piisavalt motiveerivat töötasu (et ära elada, reisida ja vajadusel teha ka neid töö osi, mis tunduvad mõttetud).

Tagasi on need ajad, mil kirjutasin blogi selleks, et teistest kohustustest kõrvale hiilida.

4 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Nii palju küsimusi. Ja need on ka minu peast läbi käinud. Ja vastuseid...väga ei ole.

Pidutsemine on muidu väga tore, aga ma vihkan ka kõige rohkem seda osa, et järgmisel päeval võib ennast enamasti maha kanda. Mingi kuu aega tagasi ma tegin siiski selgeks, et kui väga vaja, suudan ma ka purjus peaga artikli valmis kirjutada, aga noh, ega ma ei soovita küll väga.

Kaie ütles ...

Ma olen ka mõelnud, et kaua see "kõik loksub ise paika" veel kestab. Sest siiamaani on alati ikkagi kõigele mingi hea lahendus tulnud. Aga see on liiga hea, et kogu elu kesta...

Triin ütles ...

Novot ongi... aga keegi võiks anda enne hoiatuse...

ja purjus peaga artikli... ma olen väga väsinud epaga artikleid kirjutanud ja see on umbes sama hull :)

Kaie ütles ...

Ma ütleks, et väga väsinuna on palju hullem midagi teha kui alkoholi tarbinuna ja puhanuna.