13.6.07

Tavaline eesti idioot - Jürgen Rooste

Tere

Ma olen härra tahtejõuetu pask

Tavaline eesti idioot

Hämaramaalt

Minu õnneks on kõik hästi

Ja papp lippab

Ma võin osta endale

seitsmetonnase pesumasina

ning lõhkuda selle veel samal ööl

ma võin leida tõelise õnne

ning sittuda selle peale

veel tossamas elus

ma võin vaadata võsareporterit

ja hilisöist uduerootikaprogrammi

sest kui ma just ei joo

või naist ei põruta

võin ma teha kõike sest

ma olen jumal-

tavaline eesti idioot

mind on palju minu nimi on

leegion ja ma valin alati edgarit

mitte et ta mulle meeldiks

aga nii mõnus on teile sitta

keerata

kui arst või õps möliseb

ja ulub papi järele

siis sittuge endale suhu

ja mingu parem norrasse ehitajaks

või litsiks

need on kaks ausa ametit

millel on sügavam mõte-

kus saab teha midagi

oma kahe valge käega

siin ma olen- saatana väike abiline

kõik on korras nagu alati

ma vihkan end

ja armastan sind

ega suuda

meie kahe vahel valida

kui küsid

kuidas mul läheb

vastan: sitasti

nii nagu eestlasel ikka

juba maailma esimene

munarakust võrsunud kotkanäoline saks

karl ernst von baer

kes laiutab igatsevalt

kahetsushallil kahekroonisel

(millel pole erinevalt rakubioloogiast

pikka tulevikku nii et kirjanduslikult

on väga lühinägelik seda siin mainida)

Teadis et

Eestlased on vaimuterve

Ja jumalapõlglik rahvas

Just seepärast me usumegi

Horoskoope

Ennustajaid

Musta kassi

Meie igapäevast tabloidi

Lõpmatut majanduskasvu

Ja poliitikuid kes räägivad

Rahast

Mõtelda

Kui ilusasti see kõlab:

Rohkem raha

See on peaaegu nagu:

Rohkem seksi

Nii saab öelda ainult

Väga tark inimene

Eriti uhke olen ma selle üle

Et ma ei tunne ühtki

Neegrit

Hiinlast

Mustlast

Juuti

Venelast

Lätlast

Katoliiklast

Intellektuaali

Ega pede

Saage aru

Mina pole neid siia kutsunud

Ma unistasin linalakast

Aga kohtasin tumedapäist tundmatut

Teadagi

Säärane läeb undiks

Nõnda hoiatas juba

Kadunud kitzbergi vanama

Aga teda siis keegi kuulas

Seelikutes meeste üle

Alguses ainult naerdi

Nutma oleks pidanud

Tõeline võitja on see

Kes aasta lõpuks end

Ja oma peret ei tapa

Keda ei aeta vöötrajal alla

Mil ta ettearvamatu pilk

On peatanud mööduval kaunitaril

Keda ei tõmba mõni südameveresoon-

Konnahaigus sest tal pole kunagi aega

Enese jaoks

Kelle minibussi ei sõideta

Kiirteel sodiks mil tal

Pole turvavöö kinni

Kelle ilusasse kollu ei tungita

Väriseva käega amatöörpalgamõrvari

Ekslik kuul ( proffe on igal ajal raske leida)

Kes ei satu sügisesele tormimerele

Praamlaeval millel salaja

veetakse relvi

tema ongi tõeline winnertakesitall-

wearethechampions-võitja

ja saab aasta viimasel päeval

uhiuue pesumasina

aga armastust ei tulnud vargamäele



Tänud Vikyle teel uue luule juurde ;)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vau, pole midagi nii geniaalset ja täpset pikka aega lugenud O.O

Anonüümne ütles ...

Oeh, pole pikka aega midagi nii pahupidiilukõnelist, kohmakat ja pikka lugenud. Kirjutage, aga milleks kõrva karjuda, kui niigi on kuulda? - Tervitustega Anonüümne Alkohoolik