15.6.07

Toscana

Käisin üle pika aja Tallinnas väljas. Padukaga pidi kuhugi sooja kohta pugema.

Toscana restoran Vene tänaval on täiesti mõnus koht. Toidud maitsvad, teenindajad mõnusa olemisega, vein jalgadesse surinat toov. Mis sa veel tahad? Seltskond oli ka mõnus ja jutud ajusid ragistama panevad. Sõpradega kokkusaamised on alati mu lemmikud, isegi kui selja taga on selline tööpäev, et enne kokkusaamist mõtled: "Ma lähen pooleks tunniks, ma olen nii läbi."

La vita bella.

Eile õhtul õnnestus mul ka näha üsna tühja vanalinna... ilmselt oli asi ilmas, aga kell 23 olid tänavad justkui tühjaks jooksnud. Tekkis selline mõnus Eesti-tunne, mitte et oleks kusagil turismimekas. Meie oma Eesti. Aga mul ei ole turistide vastu mitte midagi kuni nad pole lärmavad poissmehed.

1 kommentaar:

Kreet ütles ...

Eesti.....ooooo!
Mul hakkab siin kaugel Esiema tunne tekkima. Et tuleb kiiresti Eesti mees leida, lapsi teha ja maailm ultralollusest ära päästa.

Briti poissmehed on nelja "Clueless" tüüpi toakaaslasega võrreldes nohu. Mässu tõstmiseks kaalun habeme kasvatamist ja naturalistiks hakkamist.