14.6.07

Pole ikka minu jaoks

Töötegemine loomulikult. Kolm päeva olen kodus arvutiekraani vahtinud ja ise oma peaga mõelnud. Mõni inimene nimetaks seda muidugi diivanil vedelemiseks, seda ka. Täna siis jõudsin lõpuks kontorisse ja nüüd olen kapitaalselt läbi... Ma hea meelega ei peaks nõupidamisi, ausõna... Samas jõuab nendega palju kaugemale kui niisama meilindusega...

Pärast otsustasin ära katsetada, kui kaua peaks kontorist koju jalutama. Ise arvasin, et 20 minutit ehk. Kui olin kõndinud 7 minti, hakkas sadama kapitaalset padukat ning kuna samal ajal tuli buss, siis teadagi - andsin alla mõeldes kotis viibivatele tähtsatele pabermärkmetele. Aga ma oletan, et vähemalt 20 minutiga jõuab ära kõnnitud küll, mis Tallinna kohta on lähedal.

Koju jõudes tabasid mind tibile omane identiteedikriis:
kas lakkida küüned kohe või pärast?
kas süüa ära terve või pool Geishat või mitte üldse?

Mõtlen.

Ja mismõttes on teil hea ilm ja meil sajab?

Kommentaare ei ole: