11.3.07

Suusahooaeg

Täna avasin ja ilmselt ka lõpetasin oma suusahooaja: 4 km.

Ma arvan, et viimati suusatasin nii vähe 1985. aasta talvel. Siis ma nimelt ei osanud veel käia. Hilisematel aastatel olen ma kindlalt rohkem suusatanud (1986. aastal suuskadel kõndinud).

Jah, minust on jäänud alles tippaegade hale vari :D

Sel hooajal ma olen isegi rohkem kilomeetreid ujunud. Ja suusatamine meeldib mulle tegelt rohkem kui ujumine.

Rada oli täna päris hea. Veidi vesine. No veidi palju vesine. Aga päike paistis ja soe temperatuur on suusatades mõnus, et kui õhku sisse ahmid, siis ei aja köhima.

Ameeriklased läksid juba suveajale üle. Varsti lähme meiegi. Kena talve lõppu!

P.S. Otsustasin kindlalt ära, et ma ei ole supernaine. Elu on karm. Loodetavasti ka õiglane.

P.P.S. Järgmine nädal tuleb karmilt kultuurne. Piletid on vähemalt kahele etendusele, võimalik, et tuleb kolmaski. Lisaks sellele väga hea kontsert kolmapäeval Illekas. Võimalik, et mõni teinegi. Kui väheks jääb, siis on mul mõned Kubricku filmid, maiuspalaks. Seda nimetatakse kultuuriüledoosiks. Ma pole seda ammu saanud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

arusaadav ju et sa 1985. aasta talvel ei osanud käia kui sa siis alles ema kõhus vaikselt tšillisid :) hihii.
ma polegi sel aastal suusatanud ja ei kavatse ka, ma kuulutasin talve ametlikult lõppenud ja muud ma kuulda ei taha. kevad tulgu!

Triin ütles ...

oleneb, mida talveks lugeda. antud juhul ma lugesin selleks novembrit-detsembrit ka ;) aga jah, niipidi võttes tõesti.