2.3.07

Haigus numbrites

- kestvus: 6+ päeva (alates praegusest enam ei loe);
- joodud teed: vähemalt 16 liitrit;
- kasutatud pabertaskurätte: pärast 118. ndat lõpetasin lugemise, see oli eile. Ilmselt 136.
- kehatemperatuuri kõikumine: 37,2C kuni 39,5C;
- köhimiste arv tunnis: lugematu arv;
- murelikud telefonikõned puhkusel vanematelt: 7;
- voodipesusid: 3;
- voodis veedetud tunde alates pühapäevast: 110;
- söödud: 8 röstsaia, 3 kiivit, 3 banaani, 400 g jogurtit, juustu, kolm lusikatäit putru, 90% sellest kahe viimase päeva jooksul;

Mul on teooria, et täiskasvanuna on palavik vastikum kui lapsena. See võib tulla sellest, et lapsena emme jookseb ja tegeleb, praegu peab ise hakkama saama. Samas võib see olla ka selektiivne mälu.

Minu mälu mäletas, et 39C juures on juba tšill olla, selline pea pilvedes ja mõnus, aga ei midagi sellist. Kõik oli äärmiselt ebameeldiv. Endiselt on.

Aga ma arvan, et nüüd olen vähemalt 10 aasta eest ette haige olnud ja 32. eluaastani on muretu.

Mitut inimest teie teate, kes ei ole veel haiged olnud viimase kuu aja jooksul?

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma tean, mida sa tunned.

Mariliis ütles ...

Mul oli ka 39,5. Ma mõtlesin ka, et see on okei, aga ei...ma ei suutnud silmi lahti hoidagi. Kaks päeva. Väiksena oli sellepärast ka hea haige olla, et siis "ei pidanud kooli minema", nüüd aga jääb lihtsalt vajalik kraam kõik tegemata. Jama.

Soovin sulle kiiret paranemist :)

Triin ütles ...

Mariliis, sama sullegi. Ma vist olen mustast august väljas. Mina ja köha oleme nüüdsest best pals.