20.3.07

Piknikuteisipäev

Eelmisel teisipäeval avasime Mariaga selleaastase piknikuhooaja... Emajõe ääres kivi peal. Me ise arvame, et ilma soojenedes on teisigi, kes sellele kohale vahti peavad. Söök oli täiesti piknik: salat, mahl ja jäätis.
Neljapäeval olin taas seal. Veini, ühe tuttava ja kolme võõra inimesega. Tuul oli mõlemal korral tugev, aga hooaeg on igal juhul avatud.

Lisaks ma sooviksin teha tänase päeva kohta statementi: headus ei ole maailmast veel kadunud. Seda tõestas mu kingsepp.

6 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Mis kingsepp tegi? :P

Triin ütles ...

Kingad korda 20 mintsaga. Enne oma poe sulgemist. Et ma saaks ikka reisile minna nendega. Ja parandas rohkem, sest mina ei julgenud seda paludagi... Lisades: "Ma parandasin ninad ka ikka ära. Lähete reisile. Tulete tagasi, kuhu kõlbab auk?"
Seda kõike mõnusa aktsendiga :) Oeh. Tuju läks heaks.

Kaie ütles ...

Sul on küll vedanud. Mina olen pidevalt igasuguste jobude otsa sattunud. Üks kord, isegi sinu saabastega vist, oli kõige hullem lugu, et kui ma läksin saabastele järele, siis küsiti mult, et oot, mis värvi taldu te ikkagi tahtsite...

Mariliis ütles ...

Eedenis on äris muhe kingsepp. Ma ka kunagi viisin kontsaplekkide pärast sinna, aga tema seal veel liimis ja jantis ja puhastas, seda kõike ühe tunniga :)

Triin ütles ...

Kusjuures Kaie lugu oligi seotud Eedeni kingsepaga, kes mulle ka varem oli jätnud heamulje, aga tookord oli jah imelik... Nii, et seetõttu käin nüüd Fortuunas :)

Kaie ütles ...

Jah, Fortuuna kingsepp mulle ka meeldib... Hästi abivalmis.