18.3.07

Õndsus

Ma ei mäletanud, et arvutiklapi kinni lükkamine võib olla nii õnnis tunne kui ta seda pühapäeva õhtuti on. Ja nii juba teist kuud järjest. Ainuke negatiivne asi on see, et koolitööd kuhjuvad, kuna klapp tahab kinni olla.

Lootsin saada kolmanda kultuurielamuse osaliseks ja vaatasin Vanemuises "Vabamõtlejat". Ma ei tea, kas asi oli selles, et ma olin väsinud või selles, et mul on juba kerge kultuuri üledoos sel nädalal või selles, et käisin üleeile Linnateatris, aga see etendus ei olnud päris SEE. Rahvas naeris, mõned korrad naersin minagi, kaks korda südamest, aga ikkagi... Esimene vaatus oli minu arvates nii igav, et plaanisin elus teist korda teatrist lahkuda (esimene kord juhtus poola-saksakeelse kooliteatri ajal jaanuaris), aga otsustasin siiski jääda. Hea oli, sest teine vaatus suutis etenduse päästa. Natuke sai ikka mõelda ka, sest see hihihii ja hahahhaa ei olnud kunagi päris vinged.

Siiski, näitlejatööde kohta ma midagi halba ei ütle. Jan Uuspõld ning Helena Merzin olid mõlemad väga head.

Mõned mõtted etendusest:
- Kellel on voodis parem, kas mehel või naisel? No mis sa ise arvad kummal on kõrva sügades parem, kas väikesel sõrmel või kõrval? (seda olete ilmselt juba varem kuulnud);
- Mees on nagu pump, mida tuleb korrapäraselt tühjendada.

- Meeste ja naiste suhted on sõda.
- Miks initsatiiv armastuses alati meestele kuulub?
Mind mõtlema pannud küsimus:
- Kas see, mida naine mehelt ootab vastab üldse kunagi sellele, mida mees on valmis andma?

Praegu järele mõeldes võis asi olla hoopis selles, et seksiteema ei ole enam mingitki viisi üllatav. Kõik filmid, pooled etendused ning paljud raamatud räägivad sellest, millegi eriti geniaalsega lagedale tulla on keeruline. Mulle ei piisa heaks etenduseks sellest, et Uuspõld laseb püksid maha või teeb paar nalja. Jah, ta teeb nalja hästi, aga ega selleks on ka materjali vaja.

Siiski, ma arvan, et kerge meelelahutuse otsinguil on see etendus hea. Samas, teist korda seda vaadata ei viitsiks. "Ürgmeest" vaataks küll veel, mis siis, et ka seksist ja meestest ja naistest, aga oli vähe naljakam.

Mu isa ütles, et ma olen lihtsalt pretensioonikas. Võib-olla tõesti.

7 kommentaari:

Mariliis ütles ...

Võib-olla olen mina imelik, aga teatris mina nalja näha ei tahagi. Üldse kohe ei taha. Kinos tahan nalja (aga palun mitte Borati-nalja) ja vabal ajal tahan nalja teha ja võib-olla vahel isegi koolis (kuid palun mitte Borati nalju). Teatrist ootaks midagi sügavamat. Vanasti, kui inimesed tearis käisid, panid nad ennast ilusti riidesse, naised käisid juuksuris, lasid soengud teha, kanti ilusaimaid ehteid ja parimat parfüümi. Vaevalt seda kõike tehti selleks, et näha, kuidas mingi "naljamees" perse paljaks kisub. Kurb on, et nüüdsel aal tahavad suur osa inimesi teatris paljaid perseid näha ja selge see, et seda kõlbab ka teksades vaatamas käia. Õudselt kahju.

Jan mulle meeldib. Teada on, et ta pole ainult naljamees. "Mesimees" oli ju hea. Kuigi tõsine.

See kellel on voodis parem-küsimus on tegelikult väga huvitav. Tegelikult ju nii hull pole. Ma arvan. Mina üritan ikka enda elu elada nii, et seks oleks kahepoolne. Mina tahaks sama kõrv olla kui mees. See on äkki juba naises kinni? Et kui naine nii öelda andub mehele kuna too nii väga tahab seksida, siis ta tõukabki end väikse sõrme seisusesse?

Kas see, mida naine ootab mehelt, vastab sellele, mida mees suudab pakkuda, on ka väga huvitav küsimus. Kuigi olen oma vanuse kohta liigagi kibestunud, siis kuskil hästi hästi sügaval südamesopis ma salaja ikka loodan, et kunagi ma leian sellise inimese, kes mulle tervenisti meeldib. Oma vigade ja headega :) Kelle jaoks on see elemntaarne, mis on ka minu jaoks elementaarne ja kes hoolitseb mu eest nii, et ma julgen õnnelik olla.

Kaie ütles ...

Triin, sa suutsid oma postituse nii huvitavaks teha, et peaaegu raske on uskuda, et see etendus tõesti võiks kehv olla. Aga jälle see meeste-naiste teema. See ei käinud nüüd sinu postituse kohta, vaid elu kohta tervikuna. Kinos, teatris, koolis, sõpradega jne. Võtame õige uue loosungi: aprillis me suhetest ei räägi (nagu oli jaanuaris me ei joo).

Triin ütles ...

Tead, enne selle etenduse vaatama minekut ära käi teatris mõnda aega.

Ja mis muutub nalja, siis jah... Ma ka otsin teatrist peamiselt midagi muud. Aga kui teatrietendusele kirjutatakse peale komöödia, siis see võiks ka naljakas olla ju... Et siis saaks ikka korraks aju välja lülitada nagu kinos või nii...

Ja pigem oli ikka nii, et mees on väike sõrm.

Kaie ütles ...

Mina mõtlesin ka esimese hoobiga, et mees on väike sõrm. Aga see on tegelikult segane. Vormilt pigem mees on sõrm, aga sisult ikkagi vastupidi.

Triin ütles ...

Ma näiteks ei tuleks selle pealegi, et mõelda, et mees on sõrm... Ilmselt seetõttu, et vaatasin etendust või nagu tõesti... ei saa aru.

Mariliis ütles ...

No mina arvasin, et mees on kõrv, sellepärast, et tavaliselt on meeste himu suurem kui naiste oma. Või ma eksin? :D On ka naisi, kes ilgelt kihelevad ja siis tahavad, et keegi noh...teate küll? Ma lihtsalt mõtlen, et mina saan ilma seksita elada küll, aga mehed tihti kohe ei saa... Sõrm saab sügamata olla, aga kui kõrv sügeleb, siis on kohe raudselt vaja teda sügada.

Triin ütles ...

Ma mõtlen ropumalt.