25.2.07

Naised omavahel

Tänasesse päeva jäid:

- üks ütlemata kaunis neiu presidendi vastuvõtul;

- üle pikkade aastate pingviinide kommenteerimine (issand kui palju koledaid elektrisiniseid kleite!!!)

- sõbranna tõdemus: "Vibraator ei purska ju!" (kindel kandidaat Aasta Lause 2007 tiitlile);

- "The Departed"

Film oli väga hea muideks. Eriti hea oli sealjuures fakt, et ma ei olnud kinos ning kodus sain oma pea teki sisse peita kohati kui liiga põnevaks läks. Kui ma nägin, et kogu DiCaprio, Nicholsoni ja Damoni etteaste kestab julgelt üle kahe tunni, siis mul olid omad kahtlused, kuid põnevik vedas väga hästi välja. Ma ei arva, et see film vääriks Oscarit, selleks oli ta veidi sisutühi, aga hea meelelahutaja ning põnevusetekitaja oli ta sellegipoolest. Ja kõlbas naistel ka vaadata, kuigi lõpuks läks vähe veriseks kätte. That's life. Okei, režissööri Oscar ei oleksi nii häbematu.

"You're sitting next to a mass murderer, but your hand is... steady."

(Neile, kes on filmi näinud: Mind jäi kummitama ainult üks küsimus: kas diivanil surma heitnud Castello mees oli tegelikult ka undercover või ta tehti undercoveriks, et Willilt pinge maha võtta. Üks seik laseb arvata, et oli... Ja pikemalt mõtlemine ka. Aga lühemalt ja ringiga mõtlemine jällegi, et lavastati.)

Ja teate küll, naised ja mõtlemine, kell 01.41 ei peaks need käsikäes käima.

Kui ma selleaasta Oscari-nominendid ära vaatan, siis peaks vist eelmise aasta omad ka kapist välja otsima.

And the winner is...

4 kommentaari:

Kaie ütles ...

Ma ei saa vahepeal naistest aru. Mis mõtet on vaadata põnevikku, kui kõige põnevamal hetkel otsustavad kõik vaatajad, et nende jaoks on see liiga õudne koht, ja siis nad jooksevad minema või peidavad pea padja alla. Nii ei ole isegi mitte ühte inimest, kes saaks teistele jutustada, et mis juhtus. Naised.

Triin ütles ...

Aga me ei jäänud millegist ilma. Ma heli kuulasin :) Ja vajalikul hetkel ikka vaatasin. Kõrvu ei tasu kinni panna :D

Kaie ütles ...

Ja siiski see film sai parima filmi Oscari. Ja mingid veel. Aga vähemalt sai see enne nähtud:)

Kaarel ütles ...

Kusjuures mina jäin samale asjale mõtlema, et kas mees oli salaagent või oli see nii lavastatud.
Ja õnnelikku lõppu oleks ka oodanud... kuigi vb oli ka see õnnelik lõpp, et kõik pahad said surma ja õiglus võitis! :)