12.2.06

Minu elukaaslane


Mõnda inimest kindlasti huvitab, kellega ma koos elan.
Siin ta on... Gabriella, minu kallis korterinaaber.

Rahvus: soomlane
Meeste pilkude arv päevas: liiga palju, et kokku lugeda
Iseloom: väga sobiv
Kogutud telefoninumbrite arv: 2 (Said ja Jorge)

10 kommentaari:

Mikk ütles ...

Pean tõdema, et ma vist küsiks siiski Sinu numbrit kui te kahekesi mulle vastu jalutaksite...

:)

Triin ütles ...

Peab vist ka tõe huvides märkima, et telefoninumbreid kogume ülla eesmärgi nimel: WC seina kaunistamiseks :)

Ja kui ma oleks mees, siis ma küsiks temalt :D

Mikk ütles ...

oi kui ettearvetav kommentaar... Sinu viimane lause käis mul peast läbi kui enda oma kirjutasin. :P

Triin ütles ...

kusjuures selle juures on vahva see, et lisasin selle osa alles hiljem, kõigepealt tuli selgitus... ja kui köögist tagasi tulin, lisasin selle.

Mikk ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Mikk ütles ...

Kahju, et ma köögis vahepeal ei käinud. Võib-olla oleks tagasitulles ka lisanud mõtteid.
Praegu jätsin igasugused lisakommentaarid enda teada. :P

Mikk ütles ...

Kindlasti oled rahul oma blogi kommenteerimistihedusega. Rääkisid ju, et meeldib kui kommenteeritakse. :D

Anonüümne ütles ...

Head sõbrapäeva, Triin!
Kunnarilt

Anonüümne ütles ...

o come on - how hard would it be to post an english translation?!!!


please?

Mikk ütles ...

Olles nüüd mõlemat neiut päris elus näinud peab küll tõdema, et mõlemal on omad suured plussid. :)
Võib-olla oline ennem liiga karm. :D:P