28.2.06

Hea teada

Käisin orkutis. See ütles:
You are connected to 13,680,581 people through 205 friends.

Hea teada. Tegelikult mind hämmastas see, kui paljude jaoks on orkut elu ja rate.ee elu. Ei saa üle sellest. Kuidas on elu? Get a life!

Ja siis süüdistati mind südametuses, hoolimatuses, kodumaa mitte armastamises ja milles kõiges veel... Ning seda sellepärast, et julgesin 5 kuuks ära minna. Ok, kokku aastaks, aga seda ta ei teadnud. Ja seda väitis inimene, kes mind ei tunne! Inimesed on ikka imelikud, kas pole? Mul oli temast veidi kahju.

Ja ma magasin just 15 tundi. Hämmastav. Nüüd on dilemma, kas hakata asjalikuks või veetagi kogu vaheaeg: magan-magan-magan-olen korra üleval-magan-olen veel korra üleval-magan-reziimis. Kus on kuldne kesktee?

P.S. Midagi hämmastavalt naljakat pole juhtunud.

Kui välja arvata see, et käisime mingite kohalikega õhtust söömas. Nii mina kui üks kohalik tellisime lõhe. Varsti tuleb kokk ja teatab, et on ainult üks lõhe. Mina teatasin, et mina võtan siis uue roa, kuigi noormees püüdis ka viisakas olla. Aga kuna ma olin nagunii kahe roa vahel valinud, siis polnud vahet ju. Eniveis... Temal oli mõne tunni pärast toidumürgitus ja mul polnud. Teistel lauasviibinutel ka polnud. Õnn on vahel ka minu poolel.

Ahjaa ja mina olin õhtu kloun sellega, et sõin elus esimest korda veel kesta sees olevaid krevette. Khmm... Kes see ikka nalja teeb, kui ise ei tee.

Kommentaare ei ole: