10.2.06

Koolist ja Edgar aka Dirkist

Mu Trading Politics'i ja European Economics'i õppejõud sarnaneb märkimisväärselt Edgar Savisaarega. Aga ta nimi on Dirk. Kui Savisaarel on kadunud kaksikvend, siis võib teda Gentist otsima tulla. Dirk ei tea arvutitest eriti palju ja ta ei püüa ka. Küsib meilt.

Muidu koolist veel niipalju, et sarnaselt Kreeda kogetud Hollandile, tuleb meilgi teha umbes mustmiljon rühmatööd, aga praeguse seisuga tunduvad nad tehtavad. Muuhulgas tuleb meil esitada juba eelpool nimetatud aines ettepanek mõne uue ELi direktiivi või regulatsiooni vastuvõtmiseks ning suuta seda ka kaitsta. Nagu neid ELi direktiive veel vähe oleks.

PR on siiani olnud tarkuse ema ehk kordamine. Nüüd on lootust, et ehk ma isegi tean materjali. Õppejõud küsis mult enam-vähem iga kahe slaidi järel: Triin, kas sa sellest oled kuulnud? (noh kui keegi teine rühmast ei suutnud loogilist vastust välja mõelda). Lõpuks jõudis ta järeldusele, et ma võiks tema asemel õpetada. vaatasin siis, et ei vähenda ta autoriteeti ja olin järgnevad 1.5 tundi vait. Pausi ajal oli ta rõõmus ning küsis: "Triin, see teine osa oli sulle uus jah? Ma vaatasin, et sa ei öelnud midagi." Ütlesin: "Not exactly new." Rohkem meil temaga loenguid pole.

Business Englishi õppejõud on tõenäoliselt Richard Brandsoni fänn, sest ühe kohustusliku kirjandusena peame lugema ta autobiograafiat (millest ma poolt lugesin enne jõule ja see oli lõbusalt kirjutatud, soovitan) ning teise kohustusliku kirjanduse raamatu võime ise valida, kuid soovituslikus nimekirjas on veel 3 raamatut Brandsonist. Sama õpetaja viis tunni alguses läbi ka väikese infotunni tähtsamate Genti klubide-pubide-restoranide kohta. Nüüd teame üsna täpselt, kuhu võib minna. Ahjaa... ja loomulikult ütles ta, et mul on aktsent, et kus ma enne õppind olen. Ütlesin, et töötasin Iirimaal, mille peale ta hüüatas: "Ah sellest see aktsent!" ja seletas mulle ära, kus on Genti lahedaim iiri pubi.

Seega. Kõik on cuula buula.

Kommentaare ei ole: