15.2.06

Au ja kiitus IT-geeniustele

Ma ei jõua ära tänada Maksuametit, Eesti riiki ja IT-geeniusi selle eest, et meil on e-maksuamet. Mujal maailmas vaatavad inimesed mind imelikult, kui teatan, et oi, tead tegin oma tuludeklaratsiooni kolme minutiga ära. Aitäh! (loe: täitsin oma tuludeklaratsiooni kahe minutiga... nüüd on see esitatud... ikka jõle lihtne)

Teiseks tahaks tänada panku ja IT-geeniusi, et nad on viinud internetipanganduse sellele tasemele, mis ta praegu on (ja et ma saan selle kaudu siseneda e-maksuametisse). Ja et ma saan teha nii sise-kui ka välismakseid ning et ma ei pea iga asja pärast panka kirja saatma või sinna kohale minema. Ja ma luban, et ma muretsen endale ID-kaardi lugeja, et ma ei peaks kogu aeg oma salasõnade järel käima pangas (ma nimelt unustan neid aktiivselt).

Jah, IT-geeniused. Te teete mu elu lihtsamaks, palju lihtsamaks ja mulle meeldib lihtne elu ning vähem paberimajandust.


Teine osa kuulub mu sõpradele, kes viitsisid mind eilse päeva puhul meeles pidada. Väga armas ja aitäh. Ma olen alati olnud arvamusel, et sõpru tuleks kogu aeg meeles pidada, kuid kui meie kiires maailmas ei saa inimesed sellega ise hakkama, siis tuleb võtta kasutusele karmimad meetmed ja korraldada eraldi päev. Valentinipäev siin, sõbrapäev kodus.
Muah! Aitäh, et suudate mind välja kannatada :)

"Hea sõbra jaoks on valla mu uksed ja mu hing, mu silmad ning mu kõrvad ning mu perekonnaring..."(Leopold)

"Ole sõber alati, muidu teen sust salati." (2. klassi salmik)

"Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and be my friend." (A. Camus)

"The best antiques are old friends."


Pidu pidi ka olema, aga selle lükkasime reedele edasi, sest Gabriella on mingi salapärase viirusega voodis ja mina... mina sõin just 3 küüslauguleiba ja jõin ühe tee sidruniga. Homsest olen virk ja ilma nohuta.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

any chance you could post english translations?

please...................?


:)