18.10.07

Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi?

Kunagi ehk kirjutan raamatu, kuidas saada hakkama kolme/nelja aastastega. Näiteks siis kui olen hakkama saanud veel mõnega.

Igal juhul mõtlesin, et räägin, kuidas asjad tegelikult on:

1) meil on endiselt hea ilm. Ent:
2) hea ilm ei ole eluks piisav. Vaja oleks... sõpru:
3) kuidas leida sõpru ja võita sõpru? Tingimused: oled riigis, mille keelt sa ei räägi; päevavalguses liigud koos lapsega; õhtul ei liigu, sest kuhu sa ikka üksi minema hakkad keset ööd? Aga aeg-ajalt tahaks vaheldust. Betty feia ja Gilmore'i tüdrukud on hetkel mu parimad kaaslased. Lisaks kahele päris inimesele :)

Selline probleem siis ongi. Ma ei kurda oma elu üle. Mu elu siin on hea ja RAHULIK. Ei mingeid nalju või intriige (veel, khm), ei tüütuid tegelasi või kiiret elu. Kõik kulgeb omas tempos. Õpin kannatlikkust ja rahulikkust. Eks igaüks teab, et need pole iial mu tugevaimad küljed olnud. Portugalis lihtsalt on nii, et isegi kui asjad on halvasti või isegi kui asjad ei liigu õiges suunas, siis sellepärast ei muretseta. Ja, et teised ka aru saaks, et sa ei muretse, siis jäetakse targu vastamata kõnedele ja e-mailidele.

Aga back to business... Igal juhul on mul elus esimest korda situatsioon, kus mul tõepoolest pole õhtul kellelegi helistada: "Tsau, kuule läheme sinna lahedasse veinibaari?" Proovisin oma Hispaania sõpra, aga ta oli juba telefonile vastates väsinud. Okei. Mul on jah mu Hispaania sõber, aga praegu ütleb sisetunne, et sellest tuleb rohkem jama, kui mu rahulikku ellu sobiks. Seega oleks mul vaja minimaalset social life'i. Seega soovitused, kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi kodust lahkumata on teretulnud?

Jajaa... ma olen jah üksik antisotsiaalne tüüp, kes ei suuda endale sõpru leida :) Mhmh.

Rahulik elu pole minu teema?

2 kommentaari:

Helin ütles ...

Aijaa, tere tulemast klubisse. Ma umbes tean, mida sa tunned, mul kerkis siin Soomes ka sama teema üles. Et kõik on muidu ilus, kena, rahulik...aga midagi on nagu puudu. Sõbrad. Mitte et ma kunagi meeletu peolõvi ja üldse kõva tegutseja oleks olnud, aga inimesel on siiski vaja kedagi sõbraks. Ja ma ei mõtle lihtsalt inimesi, kellega mõned korrad peol käia on lõbus, vaid sellist, kellega saab olla ka rahulikult ja..noh, kuidagi teistmoodi. Arutada elu ja valu jne. Aga neid asju saab teha vist parimate sõpradega. Ja parimaid sõpru väga kergesti ei teki, vähemalt mul. Sest selleks peab olema äratundmine, et see inimene "sobib". Aega läheb. Aga esimesed lihtsalt lõbusa aja veetmise seltsilised on vist tekkinud. Andkem aega atra seada.
Küll sa ka jõuad selleni, mul läks üle kuu aega näiteks, et esimesele peole jõuda võõraste inimestega (Olli ju ei loe :P)

Anonymous ütles ...

Tahaksin tänada Lapo Micro Finance'i laenu andmise eest. Pettusin mitu korda laenu saades, kuni sattusin Lapo Micro Finance'ile, kes andis mulle haige lapse hooldamiseks laenu 23 000 dollari väärtuses. Kui vajate täna tõelist laenuandjat, võtke ühendust Lapoga ja ärge laske end petta. Võtke ühendust e-posti aadressiga: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014