14.10.07

Portugali igapäevaelu edasine sissevaade

Üks tuttav hispaanlane, kes praegu ka töötab Lissabonis teatas mulle teisipäeval: "You really need to get a social life."

Nõndaks me istusimegi maha veinibaari, mis koosnes toolidest, mida võis tänaval suvalisse kohta asetada. Toolid olid toolideks ja laudadeks. Pilti ei hakanud tegema.
Algus lõunamaisele õhtule oli tehtud. Jätkasime Portugali restoranis, kus valisin Dog Fishi ja Cod Fishi vahel. Selgituste juures teatati mulle rõõmsalt, et Dog Fish on nagu haikala, aga väiksem veidi. Tore. Võtsin siis portugalipäraselt tehtud mitte-haikala. Juurde Vino Verde (roheline vein... põhimõtteliselt valge, väga hea). Ettekandja flirtis nii kuis jaksas. Algul tundus, et mu õhtusöögikaaslasega, kuid hiljem olime veendunud, et minuga.

Pärast veini muutus asi lõbusaks ja ülejäänud õhtut meenutab:


Pildil minu kõrval mu uus Portugali sõber Rui (no sest siinsed mehed on Pedrod, Luisid või Ruid):


Kindlasti kuulusid õhtusse veel mojitod.
Üldiselt. Ma saan nüüd aru, miks nad suudavad hilja süüa (no mu hispaanlasest sõber teatas kell 21.15, et ta pole veel isegi näljane). Portsud pole õhtuti hiiglaslikud, vaid normaalsed (ja me ei arvesta sisse eelroogi, eks...)

Aga nüüd peaks hankima social life'i. Portugali elu uurimine Hispaania moodi pole siiski päris see. Kuigi, kes teab...

Õhtu algab kell 22.

Kommentaare ei ole: