25.10.07

Portugali mehed ja lihtne ööelu

Nii. Ma tean, te olete seda kaua oodanud, aga no social life'i juures ei saanud seda varem tulla. Reedel aga käisid Õie ja Ülo Lissaboni peal rokkimas.

Khm, Ülo suutis mu kaameraga tabada üsna kummalises poosis. Ei, mul ei ole siin uut ametit.

Kohtasime kõiksugu kummalisi inimesi. Kokteilid on siin linnas odavad ja tantsud kiired. Restoran oli kohutav ning selle õhtu päästs baarmen, kes "One shot, please"'i peale küsis, kas kanget või magusat. Võtsime esimest. Tema küsis: "Are you sure you can handle it?"
Mina vastasin: "What do you think? We'e from Estonia, of course we can handle it!"

Viin-absint-liköör. Tegelt ei olnud midagi nii kange.



Lõpuks tantsisime mingis kuumas ööklubis paljajalu, sest Ülo kingad olid nagunii katki (ja keegi üritas neid ka parandada, vist) ja minu omad hõõrusid.

Rokk (ja salsa ja disko ja tša-tša-tša) oli nii pikk, et magama ei jõudnud ning läksime otse dušši alla ning siis Portosse... Kus võttis meid vastu HC ja hunnik stiilset viisikut. Siit ka ainus tähelepanek Portugali meeste kohta: Portugali mehe primaarne väline tunnus on juuksegeeli rohke kasutamine. Porto meestel lisandub sellele veel isepruunistuv kreem. Loogiline, nad on ju põhjas :D

Need, kes arvavad, et kõik meessootunnustega inimesed käivad siin ringi signaalitades ja vilistades, need eksivad. Peamiselt tehakse seda õhtuti. Päeval teevad seda ehitusmehed, kes enamasti ei ole kohalikud.
Noh igal juhul, rohkem neist rääkida pole.

Eelistan Eesti mehi esialgu.

Ja lisaks eelistan, et mul pole social life'i. Saan rohkem magada. Paar nädalat.

3 kommentaari:

Mariliis ütles ...

No mine ikka korja seiklusi ja siis kirjuta meile ka siia :P

Triin ütles ...

Ei. Seiklustest ei kannata rääkida. Kui kannatab, siis räägin.

Maria ütles ...

odavad kokteilid? väga hea. 22. nov olen kohal ja luban, et vähemalt ühe teen välja :D