8.10.07

Päev algab kell 21

Ma pole siiani aru saanud, kuna kohalikud magavad... Hommikul vara nad käivad juba ringi, viivad lapsi kooli, sõidavad rattaga, jooksevad, jooksutavad koeri, jalutavad või lähevad tööle. Lõuna ajal nad söövad. Siestat neil pole.

Tegelik õhtu algab umbes kell 21, kui hakatakse planeerima õhtusööki. Kümne ajal siis süüakse. Pärast seda juuakse tass kanget kohvi. Seda, mis edasi saab, ma ei tea, kuna mina lähen magama. Aga inimesed on endiselt tänavatel.

Hilisest eluviisist annab aimu ka see, et kaubanduskeskused on lahti kella... 12ni öösel. Toidupood suletakse kell 23 (pühapäeviti kell 13), kuid H&M, CA, Springfield, Bata ja tuhat muud poodi on lahti südaööni. Nädalavahetused on muidugi täiesti teine teema... Siis on poed lahti kella üheni öösel. Sööd õhtust, jood kohvi, teed õlle, ostad kingad. Miks ka mitte?

Kui Eestis algab kinos viimane seanss 22:20 (enamasti siiski varem), siis siin... Südaööl või hiljem (nt 0:25 on täiesti normaalne kinnomineku aeg). Mu kodukinos algavad kõikide filmide viimased seansid pärast südaööd.

Lühidalt: siin elatakse intensiivselt. Aga seda kõike nautides.

1 kommentaar:

Maria ütles ...

maga oma magamised ära, sest siis, kui mina tulen, hakkame me ka intensiivselt elama :D