10.7.07

7 kiiksu-kääksu

Liis käskis.

1. Mul läheb hääl alati õhtul ära ja ei ole hommikuks tagasi. Seega öösiti ma piiksun ja hommikul ka. Ma ei usu, et see võiks armas olla.

2. Ma ei suuda mitte midagi retsepti järgi teha.

3. Kui ma pean midagi ebameeldivat küsima, siis alati tean, et lõpuks küsin selle ära, aga hoogu võin võtta mitu nädalat, teadmisega, et lõpuks ma küsin nagunii. Raha, suhted, sündmused, name it. Vahel saan jagu ja otsustan esimese kõhkluse juures kohe ära küsida.

4. Ma jätan KÕIK asjad viimasele minutile. Ma ei suuda kirjutada ühtegi tööd varem kui peab või pakkida ühtegi kohvrit varem kui 6 tundi enne äralendu. Olenemata sellest, kas äralend on kell 6 hommikul või õhtul ja kas ma lähen päevaks või pooleks aastaks.

5. Kui ma magama ei jää, kuvan silme ette oma unistuste pulmad. Või õigemini need kunavduvad ise. Juba väga kaua. 15 aastat kindlasti. Enne peigmehe näo nägemist jään magama.

6. Mulle ei meeldi süüa magedaid Kellogseid ilma rosinateta.

7. Mõtlen lõpuks alati, et kõik läheb/läks nii nagu minema peab, kuigi enne seda teen kõik endast sõltuva, et kõigil oleks miljon võimalust asjade kulgu muuta. See tähendab, et põhilise osa ajast ma unistan erinevatest asjadest, inimestest, olukordadest või analüüsin neid samu asju. Ja kas või ridade vahelt leian selle "nii nagu peab", see aitab mul vähem masenduda ning veelgi rohkem unistada.

Järgmised võiksid olla: Kadri, Viky, Mariliis ja Maria.

1 kommentaar:

Mariliis ütles ...

Oi, võtan käsile :)