10.7.07

Vajalikud inimesed

Igal naisel peab olemas olema:
- oma juuksur;
- oma kosmeetik;
- oma günekoloog;
- oma perearst;
- oma hambaarst;
- oma itimees (soovitavalt mitu, nii riist-kui ka tarkvara peal);
- oma advokaat/jurist;
- oma notar (teate ju küll kui raske on notariaegu saada);
- oma ehitusalase nõu andja;
- oma finantsalase nõu andja.

Veel võiks olla:
- oma massöör;
- oma kindlustusagent;
- oma fotograaf (kes tahab endast koledaid pilte?);
- sõbrad, kes ükskõik, mis kell sõidavad sulle järgi ükskõik, millisesse Eesti otsa, kui on väga on vaja;
- isa-ema-vend-õde-pere-sõbrad vms, kes vajadusel jätavad oma tegevused ning aitavad.

Ma olen õnnelik inimene, sest enamik ülalnimetatud inimestest on mul olemas. Neid iseloomustab veel see, et suure häda korral võid sa neid tülitada ka nädalavahetusel ja puhkuse ajal. Eks see jääb enda südametunnistusele, kui suure murega pöörduda. Soovitavalt on osad inimesed su lähedased sõbrad-tuttavad ning sa võid helistada ka öösel.

Täna veendusin itimehe olemasolu vajalikkuses. Ja täiesti sobivalt puhkab itimees minuga samal ajal samas kohas. Kui see seiklus otsa saab, siis ma räägin teile kui raske on leida ide-pistikuga sülearvuti kõvaketast.

2 kommentaari:

Helin ütles ...

Mul on kõigist eelnimetatutest ainult 5. Kas see teeb minust vähem õnneliku inimese? Ma arvan, et kui need 2 viimast on olemas, siis ülejäänud pole üldse olulised. Ja neid ei pea ka ilmtingimata olema mustmiljon, neid sõpru. Sest mul pole üldse väga palju sõpru, keda ma tõesti sõpradeks julgeksin nimetada. Aga võib-olla nii ongi hea. :) Päikest sulle ja edu kõvaketta parandamisel ja Prahasse reisimisel. Ma lähen 17. uuele ringile. 19.ndal on Praha-päev. Võtan siis sinuga ühendust.

Triin ütles ...

Mul ka kõiki pole, aga ikka olen õnnelik :) Ja eks ta nii ole, et mõni võiks rohkem olla kui mõni teine :)