13.7.07

Vahva sõdur Švejki kodumaa ootab...

Sõidan paari tunni pärast Prahasse. Mõneks nädalaks. Kohver ei ole veel pakitud, kuid minu eelnevaid ülestunnistusi lugedes see vaevalt kedagi üllatab.

Mis mind ees ootab?

Parimaid kilde dokumendist nimega "Logistics":
- The water in Prague may not taste great, but in most cases, it is perfectly safe to drink.
- Bartenders and waiting staff at restaurants and clubs in locations heavily visited by tourists join taxi drivers in having a bad reputation of taking advantage of tourists. Always keep record of what you order and the cost as to avoid any false additions to your bill. And always count your change when returned to you. If you avoid pubs and restaurants in Wenceslas Square, Old Town Square or next to the Charles Bridge - you generally will be OK.
- You can hand-wash your clothes.
- Prague can be brutal to a naïve visitor. Minor carelessness will result in rewards for Prague's many petty thieves! (mu isiklik lemmik)

Ja siis kusagil: NO HOT WATER. Külma veega pesta käsitsi pesu. Mu unistuste suvi :)

Dokumendis nimega "Schedule" nalja ei tehta. Pühapäevad on vabad. Külla tuleb härra peaminister isiklikult. Ma olen end juba soojaks vaimustanud.

Dokumendis nimega "Yandle-Meiners Syllabus" on 3. augustil märgitud: Celebration of Learning (Final Exam). Face it, ainult ameeriklased on võimelised eksamit nimetama õppimise tähistamiseks.

Ja tegelikult mul ei ole mitmesaja lehekülje jagu lugemismaterjale, mida ma eile pool päeva printisin.

Teiste asjade hulgas leiavad kohvris oma kodu ka Vana Tallinnad. The alcohol in Czech Republic might not taste good, but it is perfectly safe to drink.


Te veel kuulete minust.

Kommentaare ei ole: