17.2.07

Mehed ja naised, vol 2

Nüüd ma kirjutan nagu Evelyn Sepp ja teatan: tänane teema on meeste ja naiste erinevused. Ta kuidagi alustab nii oma blogi. Ma ei tea, kas iga kord, olen ühte algust lugenud. Rohkem eriti ei viitsinud.

Mõned asjad võivad tunduda stereotüüpidena, kuid räägin ainult elust enesest, eks?

Naised ja mehed ei saa mõnikord üksteisest aru. See on fakt. Ja MSN on saatanast. See on ka fakt. Kuidas need kaks fakti omavahel seoses on?

Kui mehed ütlevad ühte asja, siis nad tavaliselt, kui mitte alati, ka mõtlevad seda. Elik: kehtib reegel: mida mõtlen, seda ütlen. Naised aga oma lootuses päästa maailm, mõni suhe, petta end, et mõnest tüübist saab veel asja, mõtlevad ühe asjaga alati vähemalt kuute erinevat asja. Kusjuures, need mõtted võivad olla täiesti vastandlikud.

Sellest kerkib kaks probleemi:

- mees ütleb midagi, naine hakkab mõtlema, et MIDA ta sellega täpselt mõttes? Kas ta mõtles seda? ("Ah ei usu") Seda? ("Miks ta nii mõtles?") Seda? ("Ma peaks talle väikese õppetunni andma") Või seda? ("idioot!") Või seda? ("Ma vihkan teda!"). Lahendus: mehed öelge KÕIKE otse, muidu me ei saa aru ja naised: mõtlemine on liiast.

- naine ütleb midagi mitmetähenduslikku, mees ei saa midagi aru, sest tema mõtleb, et see tähendas seda, mida naine ütles. Tegelikult mõtles naine sellega veel: "Kas ta ikka hoolib minust piisavalt, et vastata nii?", "Miks ta midagi ei ütle?", "Miks ta seda ütleb?" jne. Lahendus: loe eelmist punkti + naised: öelge, mida mõtlete, isegi teised naised ei saa sellest mitmetahulisusest aru.

Kuidas sellega seondub MSN? MSN on väga vahva eksole. Saab sõpradega rääkida, keda muidu võib-olla ei näeks (sest nad elavad teises riigis, linnas või kõrvalkorteris, aga kõigil on ju kiire), kuuleb inimestest, kellest pole ammu kuulnud, saab end türklastega lõbustada jne.

Aga suhete seisukohalt on MSN täiesti liiast, lisaks sellele, et üks lause tähendab ühe jaoks ühte asja ja teise jaoks vähemalt kuut, tekivad küsimused:
- kes lisab kelle esimesena MSNi?
- mida ta täpselt selle oma nimega öelda tahab? Kas ta mõtleb mind?
- mida ta täpselt selle lausega seal oma nime all öelda tahab? Kas ta mõtleb mind?
- miks ta online's pole? Kas ta on mind blokkinud? No ma blokin ka!
- miks ta mulle piisavalt kiiresti ei vasta? Mida ta siis teeb selle asemel, et minuga rääkida? Kellega ta veel räägib? Kas tal on selle kellegagi midagi?

MISMÕTTES?

Ma ei väida, et meie naised, teeme seda kogu aeg. Aga aeg-ajalt ikka. Tundub, et me aju töötab veidi teisiti, eriti siis kui mõni inimene on endast üldiselt hea mulje jätnud ning me mingil põhjusel mõtleme nende peale. Ja ma ei väida, et ma ise pole seda üldse teinud. Umbes ainult miljon korda. Aga ma vahel suudan end kontrollida ja endale meelde tuletada, et see kõik on jabur.

Ma lisaksin veel, et enamik naisi teavad seda kõike. Aga mehed arvavad, et me olemegi nii rumalad ja ei saa aru, et nad tõesti mõtlevad sama, mida ütlevad. Saame ju küll, aga me tahame ennast petta :)

Selles suhtes oli vanasti hea: tuli mees viinaga ja võttis naise ära.

Lisa: Natuke ikka pani mõtlema? ;)

5 kommentaari:

Kaie ütles ...

MSNi punktid on tabavad. Ma olen vist koguni kõik faasid mingil hetkel läbi elanud. Aga ma leidsin asjale ka lahenduse: ignoreerida MSNi. Mida ei tea/näe, see ei saa ka häirivaks muutuda. Või noh, minna sinna ainult siis, kui sul tõesti on vaja kellegagi rääkida. Ning tähtsamad inimesed saab lisada näiteks Skype'i.

Birgit ütles ...

Panid naelapea pihta jaerjekordselt ja olgu onnistatud see paev, kui mulle see koik ukskord kohale jouab. Kuigi Kaie point on hea, tuleb valtida msn, selleks et mitte naha neid pealkirju, et mitte jareldada 100 asja, kui ta ei alusta sinuga vestlust vahemalt 1 nadala jooksul. Kuigi jah, ma ise panen kull selliseid pealkirju, mis mone konkreetse inimese tahelepanu ja huvi kohe eriliselt arataksid.

Unknown ütles ...

Mina ütleks nii, et kui lood suhe MSN-i kaudu, siis katsu võimalikult kiiremini reaalellu minna, või hakka suhtlema audiovisuaalselt. Muidu, kogu mitteverbaalne info kaob võrgus ja on kindel oht ära armuda ilma põhjuseta.

Triin ütles ...

Vladimir, ma ei saaks sinuga rohkem nõustuda :) Täpselt nii ongi.

Loome kujutletavaid pilte inimestest ning arvame, et nad ongi need, kelleks me neid peame, kuigi tegelikult on neil vigu ka :)

Mariliis ütles ...

Mina näiteks panen küll mingeid personal messageid, et "kellegi" tähelepanu äratada. Need on muidugi sellised väga krõbedad hüüatused. Tavaliselt. Ja siis kui sihtmärk küsib, et mis see on minu jaoks mõeldud või, siis ma vastan, et ohjumal, mis sa kõike nii isiklikult võtad...


Khihihii...nõid