22.2.07

Elu

Mul on alati olnud põhimõte, et elu ei maksa liialt pikalt ette planeerida, sest õigel hetkel tulevad õiged pakkumised. Ma endiselt usun seda.

Lisaks sellele teen ma inimkatset enda peal, et kas ma olen supernaine või ei ole.

Üks sõber oli täna nii armas ja kutsus õhtul välja, sest ta arvas, et ma olen vist veidi stressis (lugedes mu orkuti ja msni teemalisi postitusi). Arvas, et ma olen jälle meestes pettunud vms. Aga ma ei ole. Ma ei olegi pettunud, aga ma tahtsin juhtida tähelepanu sellele, et meie naised oleme vahel nii naiivsed ja naljakad :)

3 kommentaari:

Kaie ütles ...

Kas see naiste naiivsus ja naljakus põhineb mõnel konkreetsel näitel?

Mikk ütles ...

aga äkki see sõber tahtis lihtsalt supernaist ära võluda?

Triin ütles ...

Kaie: kõigil maailma naistel.

Mikk: enne tuleb selgeks teha, kas on tegemist supernaisega või mitte.