10.2.07

Veider päev

Hommikul põgenesin oma Rõuge kodust taaskordse etteteatatud elektrikatkestuse eest (viimane oli eelmisel kolmapäeval). Ma muidugi ei usu, et katkestus toimus, sest väljas oli -26C, aga kes teab. Ei tahtnud proovida ka päeva elektrita.

Tartus ootas mind soojem ilm ning ajalehti üleajav postkast. Muffinite küpsetamine Kaiega läks üsna edukalt. Ja sünnipäevakülaliste sõnul maitsesid täiesti vastuvõetavalt.

Lisaks kirjutasin avalduse meeskorporatsiooni astumiseks. Hetke ajel. Järgmisel nädalal arutatakse. Võtsin asja südame ja huumoriga. Olgu korpi eestseisusel lõbus.

Ja taas kord veendusin, et hilisöised-varahommikused vestlused lisavad argipäeva särtsu. Olgugi, et äkki saabuv hommik tõotab tööpäeva algust.

Magan siis kui olen vana ja seniilne.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Kaua sa lõpuks järjest üleval olid? Ma vaatasin, et vahetult enne kümmet õhtul olid sa vist veel täiesti ärkvel olnud.

Triin ütles ...

Ma magasin kuuest kaheksani vahepeal. Juhe jooksis nii kokku, et igasugune töötegemine oli mõttetu.

Ja siis kui ma kell pool 12 uuesti magama tahtsin minna, käis maailm ringi, täiega. Suhteliselt veider. Praegu ka käib, aga ma olen vähemalt veidi maganud. Hakkan ikka vanaks jääma ja ei saa terve öö ülevalolekut lubada :)