21.2.07

Tehtud.

Muffinid. Tehtud.
Koosoleng. Tehtud.
Valimaskäimine. Tehtud.

Tänase päeva tähelepanekud:

- Laine Jänes olevat käinud ühes loengus, kus ta oleks pidanud lugema loengut, aga tegelikkuses jagas valimisnänni (hügeenilisi huulepulki näiteks).

Tundub, et hügeeniline on kõva sõna sel aastal. Tallinnas vanaema juures oli talle sinise hügeenilise saatnud Erika Salumäe. Jänese hügeeniline oli kollane. Mul oleks ka hügeenilist tarvis. Aga mulle ei pakkunud keegi valimisjaoskonna ees kahte kahekümneviiekat.

- "Eesti poliitika võlu ja valu seisneb selles, et me poliitikat teevad amatöörid." Lisaks sellele tuli kommentaar Janno Reiljani kohta. "Majandusteadlane on meil küll Riigikogus. Janno Reiljan. Aga tundub, et Rahvaliidus kasutab ta ainult 1/3 oma mõtlemisvõimest." Hahhahhaa... "Ei ma ei tee nalja. Ma olen ta loengutes käinud, ta juhtis tähelepanu asjadele, millele keegi teine sellel ajal tähelepanu ei pööranud." Mõttepaus. "Olev Raju kohta see ei käi."
Naer.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Hügeeniline vs. hügieeniline.