24.3.06

Positiivselt poliitikast

Eesti üsna tülikiskuvale poliitikamaastikule ilmus eile üks teretulnud nähtus. Reformierakond esitas oma üheks presidendikandidaatiks sotsdemokraadi Ilvese. Koostöö! Aplaus! Mul on hea meel, et Ilveselt saadi kahe partei poolt jaatav vastus ning ta kandideerib. Tema suudab vähemalt esialgu Rüütlile ja Savisaarele vastu panna.

Minu isiklik arvamus on muidugi, et Rüütel peaks pensionile minema ning juba eelmiste valimiste aegu lubasin, et kui Savisaar presidendiks saab kunagi, kolin mina minema. Ma kaalun oma lubaduse pidamist. Seega on Ilves vägagi teretulnud kandidaat. Oli juba eelmisel korral, aga siis teda polnud. Ta tundub isegi liialt kosmopoliit, kuid antud olukorras parim valik. Mõtlev inimene. Intelligentne. Ja ei käi närvidele.

Seega jah. Pöidlad pihku.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

rüütel on täiesti mõttetu, minu meelest peale meri surma on ka selge, et rüütel enam uuesti presidendiks ei saa. ja minu teada ta ei taha ka. savisaar on veel mõttetum ja mölakam ja nõmedam inimene, tõesti. ma ei suudaks seda ära kannatada. kaaluksin ilmselt samuti kolimist. ilvesega on sama lugu, et ta on kuidagi nagu liiga tark, et patt oleks sellist meest presidendiametis ära kasutada. neist kolmest siiski tõepoolest parim. aga linna peal kuulukse, et ka jaak aaviksool on tahtmine presidendiks saada.

Evelin ütles ...

olen enamikuga nõus, mis öeldud (ärakolimise kohta on raske midagi konstruktiivset öelda). ma arvan ka, et Ilves on hea kandidaat, aga mõtlesin, et äkki ta peaks veel ootama ühe valitsusperioodi. aga arvestades kõiki asjaolusid ja potentsiaalseid teisi kandadaate, siis on ilmselt parem kui ta kohe asja kallale asub (ja vajadusel 2 perioodiks jääb).