5.3.06

No mitte midagi...

Juba tugevad nädal aega pole ma saanud naerukrampideni naerda. Absoluutselt kurb, kui nädala naljakaim seik on see, et eile käisime klubis, kus oli lisaks meile veel 5 inimest. Ei mahtunud tantsuplatsile ning joogi tellimiseks pidi end varakult järjekorda sättima. Igatahes iroonitsesime selle kallal pool tundi, enne kui sealt lahkusime, et minna kohta, kus muusika oli sama crap, aga hüppavaid inimesi rohkem. Belgia on trance-kuulajate paradiis. Seda ma tõdesin juba aasta eest, kuid nüüd olen ma selles kindel.

Üks asi oli siiski... Istusime pubis, mina, paar inimest ning desktopi-mees. Viimane teatab, et ta lootis täna suuremat pidu, mitte seda, et mõni joob ainult jääteed (see käis minu kohta). Ütlesin, siis et keegi ei keela tal end täis juua ja nalja teha. Sellepeale teatas ta, et ta ei saa ju, ma teeks pilti ja paneks need oma desktopile. Ütlesin, et mul pole fotokat kaasas, aga vajadusel saab laenata. Ning olin vist veidi punane. Hiljem liitusime kõik ta töökaaslaste seltskonnaga ning ta teatas ühele töökaaslasele, et on mind ainult 3 korda näinud, siis ma lisasin: But I can make an impression.

Töökaaslane ei saanud eranaljast aru. Ma arvan, et rohkem desktopi nalju ei tule. Ähvardasin ta pildi muidu uuesti desktopile panna. See mõjus.

Tõe huvides olgu ära märgitud, et minu ja tema vahel ei ole ega hakka olema mitte midagi. See oli puhas nali ning meist võivad isegi sõbrad saada :D Aga jõle hea on iroonitseda kuu aega sama nalja kallal. Teed üks kord nalja ja naerad pärast mitu korda. Hahahaa. Uut nalja oleks vaja, kaua võib.

Kommentaare ei ole: