11.3.06

De fietsende student in Gent

Kõik sõidavad rattaga... Ratta saab rentida isegi eestlase jaoks normaalse raha eest (5 kuud=20 euri)

Autojuhid ei aja sind alla (väga positiivne), vaid naeratavad ning lasevad sul teed ületada ka suvalise koha peal. Ka need, kes sõidavad Mercedes-Benziga.

Ning õpid uue aja parkimist :)


Kui ma suureks kasvan, siis ma oskan ka nii ratast parkida.

P.S. Kell on vara. Mu unetsüklid on täiesti sassis. Magada ei suuda, ärkasin hommikul vara. Proovisin päeval magada, ei saanud. Proovisin öösel magada, ka ei saanud. Magamise asemel PUHKASIN voodis. Just nimelt, ma pole väsinud, aga ma olen magamata. Teed ei viitsi juua. Jätkan millegi tegemist, kuni enam ei jõua ja siis puhkan uuesti.

Ingrid ja Renate lahkusid pool tundi tagasi. Sihtpunktiks Norra. Nüüd tuleb ülal hoida meie õhtusöökide traditsiooni. Kurb on ka, natukene. 3 pisarat. Aga ma tean, et maailm on väike ja Norra on ilus. Seega me näeme varsti. Meie hoolde usaldati toataim. Ma ei tea, kas see oli kõige targem tegu, aga me püüame. Lille peab kastma vaid kord nädalas. Üliõpilaste lill olevat nimi ka olnud.

Ja ma ei mõtle sellele, et varsti on juuni.

Kommentaare ei ole: