17.3.06

Lk 445

Loen. Lk 445. Lõpuks ometi loen ma midagi muud, kui erinevaid nägemusi kodanikuühiskonnast või suhtekorraldusest.

Eile oli minu õhtu. Jõin mahla, sõin kala ning lugesin raamatut. Otsustasin, et enne filmi saabumist tuleb "Da Vinci kood" läbi lugeda. Ja loengi, huviga. Pole ime, et Vatikan segi keeras selle raamatu peale. Huvitav, kuidas Brown seda ka raamatus selgelt kirjeldas, et see juhtub. Mõnus lugemine igal juhul. Ei suuda raamatut käest panna. 150 lk veel. Praegu on mul kolm kahtlusalust.

Täna on St Patrick's Day Iirimaal. THE päev Iirimaal olekuks. Me lähme Iiri pubisse, loodame sisse mahtuda :)

Lisamärkus: mahtusime. Jõin oma elu 3. Guinessi. Kolm on kohtu seadus. Ei olnud halb, aga kõht sai jõle täis. Muud ei joonud. Ja iiri muusika asemel mängiti rokki. Mitte, et mulle rokk ei meeldiks, aga sel õhtul oleks tahtnud iiri musa. Aga noh, ma sain vilkuva ristikheina, mille õhtu lõpuks ka ära kaotasin.

2 kommentaari:

Kaie ütles ...

Ja minu hõõgvein ei olnudki väga hea. Raamat jäi ka lugemata, sest tegelesin hoopis saksakeelse Umberto Eco artikli "Leidenschaft und Vernunft" lugemisega. Aga iseenese õhtud on siiski väärt asjad!

maria ütles ...

heh oled sinagi iiri suurimat turismimagnetit külastanud. tõepoolest oli eesti nime leidmine sealt heldimapanev :)