4.12.05

Pyhap2evad, shokolaad ja Freddie linnatuur

T2na on pyhap2ev, yllatus yllatus. Aga mitte mingi tavaline pyhap2ev. On 2. advent ja lisaks sellele eelviimane pyhap2ev Iirimaal. See on seda erilisem, et ma kahtlustan, et oma viimase pyhap2eva Iirimaal magan peamiselt maha, sest j2rgmisel laup2eval on kontori j6ulupidu, mis puhuks l2hme 88kluppi, baari taha pannakse paar tonni raha ja meie hakkame aga j6ule t2histama. Nii v6ibki juhtuda, et koju j6uan hilja ja magama saan juba viimasel pyhap2eval.

Viimase poole aasta jooksul olen katsetanud shokolaade, sest no teatavasti Geishat siin ei myyda, seega pean teisi shokolaade s88ma, aga tuleb aus olla, et Geishast ei ole ma ikka midagi m6nusamat leidnud. T2na alustasin oma viimase Geisha s88mist, sest varsti saab koju ja enam ei pea seda igaks juhuks hoidma.

Mis ma siis oma eelviimasel t2isn2dalal Iirimaal tegin?

T88l k2isin (see oli uudis, eks?);
siis k2isime t88kaaslastega prantsuse kohvikus hommikus88gil (ma ei kommenteeri, sest et minul oli parasjagu toidumyrgitus ning pidin paljast crossainti s88ma, kui teised igast mandlisokolaadit2idistega kooke s6id. Sinna l2hen tagasi.);
eile pakkisin oma koti (sest, et erinevalt minust s6idab mu kott koju juba teisip2eval. Marek, kolleeg, s6idab koju puhkusele ja oli lahkelt n6us mu pagasikandja olema, khm, ma lahkelt palusin ka, tegin pannkooke ja puha!);
eelmine pyhap2ev oli pannkoogilaks, eesti jahuga (poola poest ostetud Veski-Mati eriti hea nisujahu);
eile oli meil Freddiega 8ine linnatuur, et pildistada Brown Thomase vaateaknaid (kes ei tea, Freddie on mu v2ike lilla part-talisman, mille Ott mulle enne 2raminekut kinkis. Ta on siiani k2itunud v2gagi eeskujulikult ning sel puhul v6is ta eile p2rast kella 11 6htul v2ljas olla, muidu ta on alaealine);
t2na hakkasin j6ulushoppajaks ja ostsin endale hambapasta (sest jah, uskuge v6i mitte, kuid poolteist n2dalat enne kojuminekut sai mul hambapasta otsa, tee mis tahad!);
pyhap2ev oli eriline ka selle poolest, et ei k2inud kinos (sest panen end valmis j2rgmiseks pyhap2evaks, et minna vaatama The March of Penguines. Pidavat igavesti tasemel dok olema.);
ostsin oma elu esimesed 3 DVD-d (sest v6ib-olla ma vinnin 6htul korterinaabri l2paka pihta panna, et filmi vaadata).

Last but not least: t2na avasid osad poed end kell 10!!! Tavap2rase kella 13 asemel. J6ulud. Inimestel on palju raha kulutada. Liiga palju.

Ma arvan, et see ei ole mu viimane postitus Dublinist. Aga iial ei v6i teada. Yldiselt Kaie inspireeris mind, tegemaks listi, mida ma esimese asjana Eestis teen. Mina isiklikult kavatsen syya vanaema tehtud kartulisalatit. Tellimuse andsin sisse juba 2 n2dalat tagasi, nii et ma usun, et 19. detsembriks suudab ta selle organiseerida. Teine plaan on vaadata telekast uudiseid. Eesti keeles. Telekat pole n2inud alates septembrist ja siinsed raadiouudised r22givad sellest, mis 6htul Cornation Streetis juhtub (kohalik seebikas).

Rohkem ma ei viitsi m6elda.

C u later alligator...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

in a while, crocodile... :)

Kaie ütles ...

Damn, see on küll hea saavutus, et Geishat nii kaua hoida. Kui mul isa ja vend käisid külas ning tõid kümme pakki Eesti komme, siis nädala pärast neid enam ei olnud. Ja ma ei ajaks seda nii väga kaasõpilaste süüks... Aitäh kirja eest:)