22.12.05

Head filmid...

Mõtlesin, et ütleks teile ka, et viimase poole aasta jooksul nägin kinos täiesti pandavaid filme. Külmadeks talveõhtuteks, sest siin on ikka väga külm (olen terve päeva maja ja kaminat kütnud, pesa tegin kamina ette...).

Viimane neist oli üle maailma kulsust kogunud dokfilm "Pingviinide marss", mis oli suhteliselt hariv, nunnu ja naljakas (täna nägin ETV pealt filmi sinivaaladest, mis polnud üldse nii põnev). See loodus, need loomad ja Holliwoodlikud kommentaarid tõsise häälega.

Enne seda oli inglise komöödia "Kincky Boots", mis oli äraütlemata naljakas lugu sellest, kuidas tavalise väikelinna tavalise kingatehase tavalised inimesed peavad hakkama valmistama transvestiitjalanõusid. Ausõna. Aasta naljakaim film (ja ma ei usu, et vein selle juures liiga suurt rolli mängis). Kui teil õnnestub kusagilt see film hankida, siis ma tahan ka filmiõhtule!

"40-Year-Old-Virgin" esines juba ühes varasemas blogis. Ja seda ma teist korda näinud ei ole, et adekvaatselt hinnata, kas see oli naljakas või oli asi selles, et ma polnud ammu ühtegi raamatut lugenud ning intelligentsitase hakkas langema. Aga siis kui ma vaatasin ma küll naermist ei peatanud ja liiga rumal ma ka ei saanud olla, seega poolnaljakas kindlasti (juhul, et ma olin poolrumal).

"Broken Flowers". Osad kriitikud arvavad, et Bill Murray võiks sealse osa eest lõpuks oma Oscari kätte saada. Midagi viga polnud, aga kõik, kes seda filmi nägid läksid lõpu peale närvi. Hea, saab teise osa teha.

"Crash"... See oli kohati kole, kohati mõtlemapanev (isegi!), aga enamik saalisolijatest ei saanud mõttest aru ma kardan. Rassism ja natsionalism jäävad ikka rokkima sealkandis, vähemalt mõneks ajaks. Mul oleks hea meel, kui mõni inimene, kellel on probleeme teiste aktsepteerimisega, seda ka vaatamas käis. Karta on, et ei käinud.

Täiesti mõttetu film oli "Into the Blue" või midagi sellist, ma siiani ei usu, et ma pidasin filmi lõpuni vastu ilma, et oleks minema jalutanud. Üsna keskmine film oli "Elizabethtown", aga ma arvasin, et see film on eriline saast. Suutis üllatada mitme naljaka kohaga ning mingi point oli ka. Mitte suur point, aga Hollywoodi kohta jube sügav.

Kõiki filme kahjuks vaatama ei jõudnud. Ja PÖFFist jäin ilma. Sellest on kahju, aga õnneks järgmisel aastal ei peaks jääma.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Mul on päris kahju, et mul "Elizabethtown" vaatamata jäi - seal ju ikkagi Orlando Bloom, kes meenutab ühte kena mehhiklast. Aga praegu jäi sul üldse mainimata "Hotel Rwanda", millest sa kunagi varem blogis juttu tegid. Ma nägin seda ka paar nädalat hiljem ja mulle see film ikka väga meeldis. No kohe väga. Kallistan. Naudi valgeid jõule, eks! Näeme!