27.11.05

Kirikud ja j6ulud

Nii, nagu te v6ite arvata, on Iirimaal palju kirikuid. Palju rohkem kui oleks vaja ning seet6ttu tuleb kirikuid kasutada ka muuks kui kirikuks. N6nda olen n2inud, kuidas kiriku sisse on pugenud McDonald's-"Next customer, please. What can I get to you". Kodu k6rval on endine kirik, mida hetkel ehitatakse ymber pubiks (pubisid on siin niigi palju, aga neid l2hebki rohkem vaja kui kirikuid). Moslemid pidasid oma j6ule (mille 6iget nimetust ma ei m2leta, jah mul on h2bi) mosees, mis varem oli kirik. Yhes kirikus oli lambipood. See oli kyll naljakas. Light World.

Eile helistasid Kreet ja Maarja Berliinist, et peaasjalikult telefonik6ne l6pus numbreid karjuda. See oli nunnu. Mu toanaaber oli segaduses, et miks ma karjun telefoni. Aga jumala l6bus oli. Maarja, ma loodan, et 2. korda lennukiga s6it oli p6nev.

Ja t2na tuli j6ul, te nagunii teate. Ma peitsin end j6ulu eest 2ra. No ma ei taha vaadata neid koledasti ehituid kuusepuid. Miks ma pean? Kannan homsest silmaklappe.

Neljap2eval kandsin kahte mytsi, kahte salli, kahte paari sokke, kahte kampsuni, yhte jopet ja yhtesid saapaid. Ikka oli kylm. Kodus on teistmoodi kylm muideks. Siin on suur tuul ja kylm korraga ja siis sajab l8rtsi. Kole. Yks hommik oli lumi ka, romantiline.

N2eb.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oli küll lõbus, magasin täitsa nunnult. ja mu peaaegu kõrval istus üks pisipisikene kili :) ses suhtes et enamasti nad ongi ju pisikesed noh.

aga ma tahtsin seda öelda et minu meelest oli berliinis ka teistmoodi külm kui kodus. niimoodi vastikult külm. tuuline külm. näpistav külm. külm külm. mitte nagu kodus.

kall-kall!

Kaie ütles ...

Siin on ka teistmoodi külm. Mõnikord tundub isegi plusskraadidega, et Eestis palju külmema ilmaga tundub olevat soojem.

Aga nüüd siis natukene rohkem kui kaks nädalat veel... ja siis tuleb juba sellel aastal õigeaegselt peetud jõulupidu;)

Anonüümne ütles ...

Maastrichtis on kirkutest tehtud hotelle ja ööklubisid.

Kölnis ei ole külm. Veel. K6ik imestavad, et kuidas ma nii paljalt käin :)

Sina ka j6uluks koju? Näeme?
inbetween@hot.ee