9.12.05

J6ulutunne l2ks nagu nipsti

T2hendab, viimase kahe p2eva jooksul olen ma n2inud kodudes lahedaid j6ulukaunistusi. See on k6ik v2ga ok, aga eile n2gin ma ka 6itsevaid roose, saialilli ja k6iksugu muid lilli. No ikka ei ole j6ulu ilma lumeta minu jaoks. Saialilled noh! Saate aru?!?

Ja teisip2eval lendas Eestisse Triinu 14.5 kilo pagasit. Aasta heategijaks pyrgib Marek k6rvalkontorist, kes v6ttis vaevaks mu koti endaga kaasa v6tta. Ja minu eesm2rk oli kaasa anda alla 15 kilo pagasit. Loodetavasti j6uab kott ka oma sihtpunkti: Tartusse.

Ja yhe n2dala p2rast sel ajal olen Londonis. Palju 6nne mulle! Enne seda olen j6ulupeol ja mujal ka. Ja v6ib-olla j6uan veel Dublinist v2lja ka, kui veab. Robbie siin pyyab selle eest hoolitseda, aga aega pole eriti. Pyyan organiseerida aega. On laenata mingi p2eva jagu tunde? Annan hiljem tagasi! :)

Vot nii on lood siinpool sood. 6pin prantsuse keelset j6ululaulu ka. V2ga naljakas, eriti prantslaste jaoks.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tuled ka juba vää? :)

Anonüümne ütles ...

Ive been reading this blog every week for the last 6 months despite the fact I only ever understand a maximum of 5 or 6 words. Sounds a little bit silly doesnt it and at the moment the only estonian that comes to mind is musi, suudlus, toesti toesti, suda, head ood, tere hommikust; head aega, vabandust, habet,sõprus, musi musi, . . .and as none of them words appear in the above blog im lost and confused again :) . . :(