30.1.07

Veider päev

Puhkus mõjub minu hingele ikka täiesti uskumatult. Täna tekkis mul kell 12 päeval vastupandamatu soov puid tassida. Alguse sai see sellest, et mõtlesin, et väljas niisama jalutada ei viitsi. Lumes sumpamine on lõbus, aga võiks midagi muud ka teha. Ja siis ma mõtlesingi, et ma ei ole vist mitu aastat juba puid tassinud. Mul pole õrna aimugi, kuidas mul on õnnestunud sellest viilida, arvestades, et vennaraas teeb seda üsna tihti, aga siiski.

Nii ma siis tassisingi sületäite viisi puid ning kõige tipuks rookisin lume ära. Peaksin vist vähem puhkama.

"Ukraina keelne traktorite lühiajaloo" esimene peatükk ei ole üldsegi mitte nii põnev. Pean nüüd mõtlema, kas ma teist peatükki viitsin lugeda või ... Üleüldse oleks mul tarvis raamatusoovitusi.

1 kommentaar:

Kaie ütles ...

Võibolla ajan ma midagi sassi, aga kas sa pole plaaninud seda ukrainakeelset raamatut juba vähemalt aasta aega lugeda? Loe lõpuks läbi, siis saad südamelt ära:)

Ma soovitaks sulle ühte raamatut dalai laamast, mis mulle tõsiselt meeldis. Raamatukogust sa seda ilmselt ei leia, kuid mul endal on ta riiuli peal täiesi olemas.